گفت‌وگوی بورل و بلینکن درباره مذاکرات وین

هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام بر ضرورت از سرگیری مذاکرات در وین تاکید کرد

تهران (پانا) - سرویسی اقدام خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای مطرح کرد که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام، در دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا درباره موضوعات مختلفی از جمله ایران، توافق هسته‌ای و مذاکرات وین گفت‌وگو کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۱۷۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
گفت‌وگوی بورل و بلینکن درباره مذاکرات وین

پایگاه اینترنتی سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه ای درباره دیدار جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا نوشت: جوزپ بورل نماینده ارشد اتحادیه اروپا با آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک دیدار کرد. این دیدار فرصتی بود برای گفت و گو پیرامون مسائل مرتبط با دستور کار موضوعات فرا اقیانوسی و تحولات بین‌المللی.

در این بیانیه همچنین آمده است که آن دو درباره موضوعات مختلفی که نگرانی های دوجانبه ای درباره آن ها وجود دارد، از جمله ایران، افغانستان و توافق هسته ای گفت و گو کردند.

بیانیه سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا مطرح می کند: بورل درباره برجام بر ضرورت از سرگیری مذاکرات در وین تاکید کرد. برجام(توافق هسته ای) یک ابزار مهم برای عدم اشاعه جهانی، صلح در خاورمیانه و امنیت بین‌المللی است اما زمان باقی مانده برای بازگشت به اجرایی کردن آن نامحدود نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار