مدیر آموزش و پرورش اسلامشهرخبر داد:

ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس آموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - مدیر آموزش و پروش اسلامشهر، به تشریح برنامه‎‌‌های جنبی آموزش و پرورش اسلامشهر در هفته دفاع مقدس، شامل فضاسازی اداره و مدارس، تبلیغات محیطی و مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در فضای مجازی پرداخت.

کد مطلب: ۱۲۱۶۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس و بازگشایی  مدارس آموزش و پرورش اسلامشهر

حسینعلی بنار، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر، در جلسه ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس فرمانداری اسلامشهر، در سخنانی ضمن تأکید بر آماده‌سازی برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته دفاع‌ مقدس، اظهار کرد: برنامه‌های اداره آموزش و پرورش اسلامشهر همزمان با بازگشایی مدارس با نواخته‌ شدن زنگ مقاومت ایثار و حضور یکی از معاونین رئیس‌جمهور در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پروش اسلامشهر، در ادامه به تشریح برنامه‎‌‌های جنبی آموزش و پرورش اسلامشهر در هفته دفاع مقدس، از جمله، فضاسازی در اداره و مدارس، تبلیغات محیطی، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در فضای مجازی پرداخت.

او ادامه داد: مسابقه آوینی‌های نسل چهارم که هر دانش‌آموز به عنوان خبرنگار، از رزمندگان و مدافعان‌ حرم گزارش تهیه خواهندکرد. همچنین مسابقه عکس‌نوشت در زمینه تهیه عکس و معرفی شهدا، مسابقه ساخت کلیپ که در آموزش و پرورش توسط همکاران اداری و در مدارس توسط مدیران انجام می‌شود و موضوع آن دیدار و تکریم از ایثارگران و جانبازان پیشکسوت دفاع مقدس بخش دیگری از برنامه‌های ما است .

بنار افزود: همچین برگزاری مسابقه قهرمان من که در آن دانش‌آموزان یک عکس خلاقانه با مزار شهدای انقلاب مدافع حرم و همچنین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از محور‌های این مسابقه است.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر تصریح کرد: اداره آموزش و پرورش اسلامشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس ۲۳ برنامه متنوع آماده کرده که شامل حضور کاروان دفاع مقدس در مدارس، اجرای سرود و تئاتر خیابانی با موضوع دفاع مقدس،برنامه شبی با شهدا و برنامه میز خدمت برای خدمت به بسیجیان، خانواده شهدا و ایثارگران نمونه‌هایی از برنامه‌های ما است.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه شکوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار