پاکدل: دیدار هندبال زنان ایران و اردن جنگ تمام عیار بود

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون هندبال از پیروزی برابر اردن در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا به عنوان برداشتن یک گام بزرگ به سوی صعود به رقابت‌های جهانی نام برد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
پاکدل: دیدار هندبال زنان ایران و اردن جنگ تمام عیار بود

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال پس از پیروزی برابر اردن در رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا گفت: در ابتدا پیروزی دلچسب تیم ملی هندبال کشور را در مقابل میزبان مسابقات تبریک می گویم. بازی بسیار حساس و نزدیکی بود و من خوشحالم که با این پیروزی یک گام بزرگ به سمت کسب سهمیه مسابقات جهای برداشتیم و تقریبا مسیرمان برای صعود به عنوان تیم دوم گروه هموار شد.

وی افزود: این پیروزی به نحوی به دست آمد که قبل از مسابقه ابتدا تست کرونا عزت ا... رزمگر و خدیجه قانع و نیم ساعت قبل از مسابقه هم تست نشمین شافعیان مثبت اعلام شد و با خالی شدن نیمکت از کادرفنی استرس و فشار زیادی به بازیکنان وارد شد.

پاکدل با بیان اینکه میزبانی اردن در این رقابت ها خوب نبود و باعث شد مشکلات عدیده ای برای ما بوجود بیاید، ادامه داد: برای حل مشکل کادرفنی حتی از دستگاه دیپلماسی و همچنین وزارت ورزش کمک گرفتیم اما خوشحالیم در این بازی که حکم فینال گروه را داشت و یک جنگ به تمام معنا بود، بانوان هندبالیست کشورمان با غیرت و همدلی بازی کردند و برای سربلندی وطن قدم بزرگی برداشتند.

وی بیان کرد: بازی آخر ما در مرحله گروهی با تیم سوریه است که اگر مشکلی پیش نیاد قاعدتا نباید مشکلی داشته باشیم. جنگ اصلی ما با تیم اردن بود که با شکست میزبان به رده دوم جدول گروه صعود کردیم و امیدوارم در بازی بعدی بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم و جامعه هندبال را خوشحال کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار