مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه:

21 مدرسه اول مهر به تعداد مدارس استان اضافه می‌شود

کرمانشاه(پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه عنوان کرد امسال در ابتدای سال تحصیلی جدید ۲۱ مدرسه با ۱۰۴ کلاس درس به مجموعه مدارس استان کرمانشاه اضافه می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۶۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
21 مدرسه اول مهر به تعداد مدارس استان اضافه می‌شود

مرزبان نظری با قدردانی ویژه از کمک‌های خیران مدرسه‌ساز افزود: سال تحصیلی گذشته خیران مدرسه ساز به آموزش و پرورش استان ۵۰ میلیارد تومان در راستای احداث و بازسازی و تجهیز مدارس کرمانشاه کمک کردند که جای قدردانی دارد و امیدواریم امسال نیز این کمک ها ادامه داشته باشد.

وی هم‌چنین از خرید هشت میلیارد تومان تجهیزات و امکانات مورد نیاز مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ خبر داد و توضیح داد: اعتبارات این سازمان به گونه‌ای تخصیص می‌یابد که اعتبارات امسال برای سال بعد هزینه می‌شود به همین دلیل این هشت میلیارد تومان از محل منابع مالی سال تحصیلی ۹۹- ۱۴۰۰ تامین شده است.

نظری با بیان این‌که آموزش و پرورش کرمانشاه برای بازگشایی مدارس از نظر امکانات کاملا آماده است؛ تاکید کرد: از نظر ضروریات آموزش و تدریس برای بازگشایی مدارس هیچ مشکلی نداریم و آمادگی کامل داریم اما برای تجهیز بهتر کلاس‌ها، تجهیز مدارس و کلاس‌های بازسازی و افتتاح شده و همچنین جایگزینی امکانات استهلاکی به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که هنوز مبلغی به این اداره کل تخصیص داده نشده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کرمانشاه در بخش دیگر از سخنان خود به پروژه اصلاح سیستم گرمایشی مدارس استان اشاره کرد و گفت:در حال حاضر برای اصلاح سیستم گرمایشی مدارس استان به ویژه مدارس روستاهایی که گازکشی شدند ۳۰ میلیارد تومان پروژه در دست اقدام است که پیمانکاران در حال اجرا آن هستند.

نظری بیان کرد: سیستم گرمایشی مدارس و کلاس‌های درس به شوفاژ، رادیاتور و پکیج در حال اصلاح است.

نظری در پایان با اشاره به آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰ اظهارکرد: برای افتتاح کلاس‌ها و مدارس تازه احداث شده استان در قالب پروژه شهید سلیمانی در اول مهر منتظر اعلام زمانبندی وزارتخانه هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار