رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

تشکل‌های دانش‌آموزی در خودساختگی قشر جوان تأثیر مستقیم دارد

ارومیه (پانا) - رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور دانش‌آموزان در تشکل های دانش‌آموزی را موثر در خودساختگی قشر جوان و نوجوان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
تشکل‌های دانش‌آموزی در خودساختگی قشر جوان تأثیر مستقیم دارد

وحید جلال زاده در نشست مطالبه گری تشکل های دانش آموزی با حضور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی و نمایندگان تشکل های دانش آموزی گفت: رسالت جریان های اجتماعی در قالب تشکل های دانش آموزی موجب خودساختگی دانش آموزان برای آینده زندگی اجتماعی می شود.

وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب یکی از بیشترین کلمات مورد تأکید رهبری کلمه «جوان» است، در تعریف سن جوانی، سنین دانش آموزی بیشترین زمان را شامل می شوند، بنابراین شکل گیری شخصیت در این ایام به تکامل نسبی رسیده و تربیت نسل مدیریتی آینده کشور شکل می گیرد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس فعالیت تشکیلاتی را مقدمه ای بر فعالیت حزبی عنوان کرد و گفت: تشکل های دانش آموزی رسالت خطیری را دارا هستند، رفتار سازمانی و آماده شدن برای فعالیت حزبی یکی از شاخصه های فعالیت های تشکل های دانش آموزی است؛ البته شکل این تشکل ها شباهتی با احزاب دولت ساخته ندارند و نظم و انضباط موجود در آن ها بسیار شکیل تر هستند.

جلال زاده ادامه داد: آموزش و پرورش مشکلات عدیده ای را دارا است، اما توجه به بعد پرورشی نظام تعلیم و تربیت باید در اولویت این مجموعه و البته خانواده ها نیز باشد؛ در جامعه امروزی نمره ریاضی و شیمی و فیزیک دانش آموز مهمتر از نمرات دروس عمومی و بعد تربیتی دانش آموزان است که این مهم نکته قابل توجهی به حساب می آید.

در این نشست نمایندگان تشکل های دانش آموزی پیشتازان، بسیج، هلال احمر و خبرگزاری پانا حضور داشتند و مطالبات خود از نماینده مردم ارومیه در مجلس و مدیرکل آموزش و پرورش را بیان کردند، مسئولین مربوطه نیز قول پیگیری این مطالبات را دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار