رئیس کنگره ملی بسیج دانش‌آموزی:

تشکل بسیج دانش‌آموزی می‌تواند در رشد سیاسی بصیرتی و کادرسازی اجتماعی نسل جوان مؤثر باشد

تهران (پانا) - رئیس کنگره ملی بسیج دانش‌آموزی، در اولین نشست هیئت رئیسه کنگره ملی بسیج دانش‌آموزی، تشکل بسیج را بستری برای رشد سیاسی، بصیرتی و کادرسازی اجتماعی نسل جوان دانست.

کد مطلب: ۱۲۱۵۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تشکل بسیج دانش‌آموزی می‌تواند در رشد سیاسی بصیرتی و کادرسازی اجتماعی نسل جوان مؤثر باشد

هادی ناطق‌فر، رئیس کنگره ملی بسیج دانش آموزی با اشاره به سخنان رهبری گفت: مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی ها و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، ضمن تأکید بر جوانان به عنوان مهم ترین عنصر آینده ساز کشور، بسیار به تربیت و کادرسازی توصیه می کند.

وی ادامه داد: تشکل های دانش آموزی در کنار آموزش و پرورش به عنوان یک شتاب دهنده، بستری برای آزمون و خطای جوانان ایجاد می کند که در نهایت تربیت مدیر جوان انقلابی یا همان کادر سازی جوانان برای آینده کشور را به همراه دارد. مقام معظم رهبری هم در فرمایشات خود از بسیج دانش آموزی و انجمن اسلامی دانش آموزان، تحت عنوان دو تشکل امین یاد می کند. تشکل بسیج دانش آموزی می تواند در رشد سیاسی، بصیرتی و کادرسازی اجتماعی نسل جوان مؤثر باشد.

امیر عباس حافظیان؛ نایب رئیس کنگره ملی بسیج دانش آموزی در تکمیل سخنان ناطق فر گفت: یکی از دغدغه های اصلی نمایندگان این دوره کنگره، موضوع گام دوم است و جدای از گفتگو و هم فکری در خصوص این موضوع، اهداف و برنامه های کلان کنگره نیز بر محور بیانیه‌ تدوین شده است.

در ادامه جلسه محمد حسن منصوری؛ منشی کنگره ملی بسیج دانش آموزی گفت: متأسفانه امسال نتوانستیم با وجود این ویروس منحوس، اجلاسیه حضوری را برگزار کنیم و درخدمت تمامی نماینده های کنگره ملی بسیج دانش آموزی باشیم اما از فرصت استفاده کردیم و نشستی دو روزه را به منظور معارفه دبیران مناطق و همچنین راه اندازی کارگروه ها و برنامه ریزی و تصمیم گیری برای دانش آموزان، برگزار کردیم.

وی افزود: این قشر آینده ساز به فرموده مقام معظم رهبری، پیشران حرکت انقلاب هستند. به فرموده ایشان باید به آنها میدان داده شود و از ظرفیت آنها به خصوص در آموزش و پرورش استفاده شود.

وی در پایان گفت: با اعتماد به جوانان و میدان دادن به آنها در کنار افراد با تجربه، کار بهتر پیش خواهد رفت و مدیر جوان انقلابی برای آینده کشور تربیت خواهد شد.

خبرنگار دانش آموز پانا؛ مبینا سبزه علی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار