رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی:

نگرش دانش‌آموز گام دوم انقلاب، باید در سطوح حکمرانی تعلیم و تربیت باشد  

تهران (پانا) - مجتبی باستان؛ رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی در اولین نشست حضوری هیئت رئیسه کنگره ملی بسیج دانش‌آموزی بر نوع نگرش دانش‌آموز گام دوم انقلاب، تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
نگرش دانش‌آموز گام دوم انقلاب، باید در سطوح حکمرانی تعلیم و تربیت باشد  

اولین نشست حضوری هیئت رئیسه کنگره ملی بسیج دانش آموزی در تهران با حضور دبیر شورای سیاستگذاری سازمان بسیج دانش آموزی و رئیس سازمان بسیج دانش آموزی به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در این جلسه، مجتبی باستان؛ رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گفت: نگرش دانش آموز گام دوم انقلاب به عنوان پیشتاز این حوزه، باید در سطوح حکمرانی تعلیم و تربیت باشد. اگر نگرش در سطوح حکمرانی تعلیم و تربیت باشد، آن زمان حرف، راهبرد، تصمیمات و رویکردهای ما بسیار درست و در سطح نظام تعلیم و تربیت و تراز انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دیدگاه و انتظار من، بالا بردن قدرت تشخیص، هویت بخشی، گفتمان سازی، جریان سازی و نقش آفرینی است تا به بهترین شکل تصمیم گیری کنیم.

در ادامه فرشته حشمتیان؛ دبیر شورای سیاست گذاری سازمان بسیج دانش آموزی و قائم مقام سابق وزیر آموزش و پرورش گفت: شما دانش آموزان باید قدر خود را بدانید و از الان خود را مدیر تلقی کنید. مدیر بودن به معنای اینکه توان تشکیلاتی داشته باشید و یک گروه شبیه خود بسازید و در این ساخت تشکیلاتی متکبر نباشید.

وی در آخر خاطرنشان کرد:‌ من بر جوان باوری و مدیر پروری تأکید دارم. نه به این شکل که جوان کم تجربه، صد درصد کار را دست بگیرد اما طوری هم نباشد که پیشکسوت، اجازه کار به جوان ندهد. آموزش، تشکیلات و نشست گفتمانی را در بسیج تقویت کنید. همچنین تأثیر خانواده بسیار زیاد است، خانواده پایه تربیت، مدرسه تکمیل تربیت و جامعه تحول تربیت است. پیشنهاد من به نوجوانان این است که با مثلث باور، برنامه و بهره حرکت کنید تا بتوانید به خروجی خوبی برسید.

خبرنگار دانش آموز پانا؛ مبینا سبزه علی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار