معاون استاندار قم خبر داد:

استقبال گروه‌های سنی پایین برای واکسیناسیون مطلوب‌تر از سایرین است

قم(پانا)- معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم اعلام کرد استقبال گروه‌های سنی پایین برای دریافت واکسن کرونا مطلوب‌تر از گروه‌های سنی افراد سالمند در قم است.

کد مطلب: ۱۲۱۵۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
استقبال گروه‌های سنی پایین برای واکسیناسیون مطلوب‌تر از سایرین است

«بیژن سلیمانپور» معاون سیاسی امنیتی استانداری قم روز چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران قم در سالن کرامت استانداری، با اشاره به ظرفیت خالی برخی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا، بیان کرد: وضعیت کلی واکسیناسیون دراین استان هم اکنون قابل قبول و رضایت بخش نیست.

وی ادامه داد: استقبال گروه‌های سنی پایین برای دریافت واکسن کرونا مطلوب‌تر از گروه‌های سنی افراد سالمند است و تلاش می‌شود تا واکسیناسیون گروه سنی زیر ۱۸ سال نیز توسعه یابد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم ابراز کرد: هم اکنون ۱۳۰ هزار دز واکسن در استان قم ذخیره شده و با واردات مطلوب انواع واکسن هیچ نگرانی بابت واکسیناسیون عمومی وجود ندارد، اما باید نسبت به تحرک و افزایش ضریب واکسیناسیون اقدام شود.

وی یادآور شد: اینکه هنوز هیچ کدام از شهرهای کشور در وضعیت آبی و عادی قرار ندارد نشان می دهد که خطر ویروس کرونا همچنان نگران کننده است و نباید در دام عادی انگاری گرفتار شویم.

سلیمانپور گفت: منع تردد شبانه تنها برای افرادی که برای تزریق واکسن مراجعه می‌کنند برداشته شده و سایر افراد در صورت تردد در این ساعات مشمول جریمه خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار