حسینی در نشست شورای بسیج پایگاه شهید مفتح:

دفاع مقدس در تاریخ کشورمان بی نظیر بود

بزرگداشت دفاع مقدس یک وظیفه ملی است

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست شورای بسیج پایگاه شهید مفتح سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد گفتدفاع مقدس در تاریخ کشورمان بی نظیر بود و بزرگداشت آن یک وظیفه ملی است.

کد مطلب: ۱۲۱۵۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
دفاع مقدس در تاریخ کشورمان بی نظیر بود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این نشست با بیان ویژگی های دفاع مقدس گفت: جنگ ۸ ساله ایران و عراق دفاع بود و نه تهاجم و رزمندگان و بسیجیان با روحیه شهادت طلبی و بر اساس اعتقادات دینی ، مکتبی و انقلابی به نبرد نابرابر در مقابل همه قدرت های دنیا رفتند.

وی افزود: ایثار رزمندگان موجب شد یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن نیفتد و رزمندگان اسلام حادثه‌ای بی نظیر را در تاریخ کشورمان رقم زدند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش نقشی اساسی در ۸ سال جنگ تحمیلی داشت گفت: تقدیم ۳۶ هزار دانش آموز شهید و بیش از ۵ هزار معلم شهید نشان‌دهنده نقش‌بی بدیل آموزش و پرورش در دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه در سند تحول بنیادین بر خلق موقعیت های جذاب و متنوع یادگیری تاکید شده است گفت: دفاع مقدس موقعیت بی بدیل یادگیری تمام ساحتی است و گرامیداشت آن موجب خلق موقعیت های جدید یادگیری برای دانش آموزان است.

وی افزود: برگزاری طرح راویان معلم و راویان دانش آموز برای روایتگری دفاع مقدس در هفته گرامیداشت آن، برگزاری مسابقه ایثار و شهید پژوهی برای دوره دوم ابتدایی و متوسطه از طریق فضای مجازی و راه اندازی نمایشگاه آثار برگزیده و تقدیر از ایثارگران حوزه آموزش و پرورش استثنایی از جمله مواردی است که در گرامیداشت این هفته می توان بر آنها تاکید کرد.

حسینی در پایان با بیان اینکه نهضت مشارکتی توان افزایی با هدف تامین تجهیزات مورد نیاز دانش آموزان استثنایی از سال گذشته اجرایی شده است گفت: بسیج سازمان آموزش و پرورش استثنایی میتواند از طریق ترغیب و جذب کمک خیرین یاری دهنده نهضت مشارکتی توان افزایی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار