شانس رسیدن به تیم ملی کاراته بیشتر شد

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی کاراته ایران از وجود شانس مجدد برای رسیدن به پیراهن تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
شانس رسیدن به تیم ملی کاراته بیشتر شد

سید شهرام هروی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: ترکیب تیم ملی کاراته مردان ایران برای حضور در مسابقات جهانی2021 در کومیته انفرادی و تیمی بعد از جمع بندی عملکرد درون اردویی بازیکنان توسط کادر فنی، مسابقات کاراته وان روسیه و انتخابی روزهای 26و27 مهرماه ، در تاریخ28 مهرماه اعلام می شود.

وی افزود: بازیکنانی که در انتخابی تاریخ 22و23 شهریورماه (دوشنبه و سه شنبه همین هفته) شانس حضور در مسابقات جهانی را از دست دادند، می توانند در انتخابی 3و4 مهرماه شرکت کنند تا از شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بهره مند شوند.

هروی خاطرنشان کرد: طبق برنامه درنظر گرفته شده، نفرات اول انتخابی 3و4 مهرماه به اردوی مسابقات قهرمانی آسیا دعوت می شوند و بعد از اعلام اسامی مسابقات جهانی(28مهرماه) نفرات اول انتخابی 3و4 مهرماه و بازیکنانی که نتوانستند در بخش انفرادی در تیم جهانی حضور یابند، می توانند برای مسابقات قهرمانی آسیا2021 در انتخابی نهایی که زمان برگزاری آن متعاقبااعلام می شود شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار