تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده اجلاس سراسری نماز در ملارد

ملارد(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد با همت کارشناسی قرآن، اقامه نماز و عترت از دانش‌آموزان منتخب در بیست و نهمین دوره اجلاس سراسری نماز در مرحله کشوری تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده اجلاس سراسری نماز در ملارد

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از کسب رتبه اول کشوری توسط سهیل حسینی از آموزشگاه شهید مقربی و دوم کشوری توسط فاطمه سلیمانی آموزشگاه عصمت منطقه خبر داد.

او بیان کرد: نهادهای معتبر مسجد، خانه و مدرسه در عصر انقلاب‌اسلامی خواستگاه نسل جوان و متدین هستند که در تعلیم و تربیت‌اسلامی و رشد شخصیت آینده­‌سازان نقش با شکوهی ایفا کرده‌­اند.

حضرتقلی تصریح کرد: تعامل مستمر و مؤثر این سه کانون فرهنگی و تربیتی در پرورش کودکان و نوجوانان و جوانان نمازخوان و موحد دستاوردهای ارزشمندی به بار می­‌آورد و بر استحکام و مقاومت جامعه در برابر تهاجم فرهنگی می‌­افزاید.

او افزود: بر همین اساس ستاد اقامه نماز، موضوع پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد را برای برگزاری بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز برگزیده است تا به حول و قوه الهی گام‌هایی در تعمیق پیوند این سه عنصر اساسی با یگدیگر برداشته شود و خوشبختانه دانش‌آموزان ملاردی در این اجلاس، خوش درخشیدند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار