سوسن پرور: حضور در فیلم بوتاکس برایم موقعیتی از جانب خدا بود

تهران (پانا) - سوسن پرور پرور بازیگر سینما،تئاتر و تلویزیون می گوید حضورش در فیلم بوتاکس موقعیتی بوده که از جانب خدا برای او فراهم شده است.

کد مطلب: ۱۲۱۴۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
سوسن پرور: حضور در فیلم بوتاکس برایم موقعیتی از جانب خدا بود

سوسن پرور بازیگر و هنرمند ۴۷ ساله کشورمان در بخش میز هنر برنامه زنده «سلام تهران»، با بیان اینکه ورودی سال ۱۳۷۲ دانشگاه بوده و از سال ۱۳۷۵ به‌صورت حرفه‌ای و جدی‌تر به مقوله بازیگری روی آورده، اظهار کرد: به دانشگاه رفتم که نویسنده شوم، اما در گذر از واحدهای درسی تشویق شدم به تئاتر و سینما روی بیاورم و دیدم که این کاز از نویسندگی راحت‌تر است.

وی با اشاره به حضور موفق در فیلم بوتاکس به کارگردانی کاوه مظاهری، افزود: حضور در این کار برایم تجربه شیرینی بود خوشحالم که در جشنواره بین‌المللی فجر و دیگر جشنواره‌ها در خارج از کشور خوش درخشیده، حضور در این فیلم برایم موقعیتی خوب از جانب خدا بود.

خانم پرور یادآور شد: خوشبختانه باتوجه به اینکه در فیلم بوتاکس در ژانر جدی ظاهر شدم مورد پذیرش مخاطبان قرار گرفت، چرا که من در نقش کمدی شناخته شدم، همچون جواد عزتی که اغلب کمدین بود ولی دیدیم که در زخم کاری خوش درخشید.

این هنرمند، با بیان اینکه در حال حاضر در یک مقدار توازن اتفاقات خوب و بد بهم خورده است، گفت: بنده با اینکه فردی به‌شدت انرژی مثبت و امیدوار بودم، حفظ روحیه برایم کار سختی شده و به اصلا سمت رویاپردازی نسبت به آینده نمی‌روم.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر مشغول ایفای نقش در کلبه عموپورنگ و یک سریال برای پلت فرم‌های خانگی است، ادامه داد: در فضای مجازی شاهد یک سری توهینها و انتقادات در مورد ظاهرم هستم از همینجا به آنان می‌گویم دمتان گرم، وقتی مرا مورد عتاب و خطاب قرار می‌دهید به افزایش تعداد فالوورها و دیده شدنم کمک می‌کنید.

پرور با اشاره به رابطه دوستی با مرحومه ماهچره خلیلی، اظهار میکند؛ فوت ماهچره برایمان تلخ بود، آشنایی ما به سال ۱۳۹۲ کار تئاتری ساخته اتابک مهربان برمی‌گردد، او فردی بود که عمق زندگی خودش زیاد بود و عمق زندگی اطرافیانش را زیاد می‌کرد، بسیار مهربان بود تا جایی که با خودم می‌گویم این دنیا آن هم در این روزهای تلخ لیاقت این افراد را ندارد و خوبان را می‌برد.

این بازیگر در پاسخ به سوال مجری در خصوص اینکه پیشنهادتان به افرادی که تمایل به بازیگر شدن دارند چیست؟ عنوان کرد: در حال حاضر بازیگران زیبارو در سینما ماندند، ظاهر مهم است ولی قطعا همه چیز نیست، علاقه‌مندان به این حرفه ایده‌ها و کار را از فضای مجازی موبایل خود آغاز کرده و فالوور جذب کنند و بدانند که روزی مهمان چنین برنامه‌هایی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار