در راستای پروژه مهر برگزار شد

نشست دوجانبه پلیس راهور و آموزش و پرورش میناب

هرمزگان(پانا)- در راستای پروژه مهر و بازگشایی مدارس با حضور سعیده کریمی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب و سرگرد آرش رحیمی فرماندهی پلیس راه میناب -جاسک، نشستی دوجانبه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست دوجانبه پلیس راهور و آموزش و پرورش میناب

سعیده کریمی در این نشست ضمن قدردانی از زحمات فرماندهی پلیس راه جهت همراهی با برنامه های آموزش و پرورش گفت: با همراهی این یگان، مشکلات در خصوص تامین امنیت جاده های برون شهری کمتر خواهد شد.

وی افزود: با استفاده از دانش و آگاهی می‌توان به درجه بیشتری از امنیت جاده ای دست یافت که مرکز این آگاهی و اشاعه آن، فرهنگیان و دانش آموزان در جامعه هستند.

کریمی خاطر نشان کرد: با توجه به شروع سال تحصیلی و آماده کردن مدارس، آموزش‌های ترافیکی و راهنمایی و رانندگی را بصورت حضوری و مجازی در سطح مدارس شهرستان گسترش خواهیم داد.

سرگرد آرش رحیمی، فرماندهی پلیس راه میناب-جاسک نیز ضمن قول هرگونه همکاری با آموزش و پرورش گفت: با ارتباط گرفتن با آموزش و پرورش است که می‌توان هر، فرهنگی را در جامعه نهادینه کرده و از آن بهره گیری کرد و به جامعه تعمیم داد.

سرگرد رحیمی به همیاران پلیس دانش آموزی اشاره کرد و گفت: معدود برنامه هایی که توانست فرهنگ درست رانندگی را در جامعه نهادینه کند، استفاده و آموزش دانش آموزان بود که توانست کمک زیادی به جامعه کند.

وی یاد آور شد: با حضور در مدارس و برگزاری کارگاه‌های آموزشی، بصورت حضوری و مجازی در کنار فرهنگیان و دانش آموزان خواهیم بود.

خبرنگار پانا: محمدعباسی دومشهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار