تشکیل قرارگاه فرهنگی، اجتماعی ولایت درمنطقه کهریزک

کهریزک (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه کهریزک، در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس از تشکیل قرارگاه فرهنگی، اجتماعی ولایت با محوریت اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی با همکاری نهادهای اجرایی شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل قرارگاه فرهنگی، اجتماعی ولایت درمنطقه کهریزک

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه کهریزک، علی توکلی، شهردار منطقه در جلسه هم اندیشی و بررسی برنامه‌های مناسبتی هفته دفاع مقدس که با حضور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ابوذر، مدیر آموزش و پرورش، رئیس فرهنگسرای مهر و نیز مدیران شهرداری این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: این قرارگاه به صورت مشارکتی در جهت اجرای بهتر برنامه‌های فرهنگی به طور مستمر در طول سال تدارک دیده شده است که بخشی از ظرفیت‌های آن صرف تعیین و اجرای برنامه‌های مناسبتی هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی خواهد شد.

او همچنین با اشاره به تشکیل کمیته تبلیغات و فضاسازی گسترده افزود: این کمیته به منظور جلوگیری از پراکندگی در تبلیغات و اطلاع رسانی در مناسبت‌های مختلف سال با حضور مسئولان ادارات ایثارگران، روابط عمومی و زیباسازی شهرداری این منطقه، اداره آموزش و پرورش و سپاه ناحیه مقاومت بسیج ابوذر تشکیل خواهد شد. ضمن اینکه می‌توان به همین منظور از بستر فضای مجازی و ظرفیت شورایاری‌ها، مساجد و هیئت‌ها نیز بهره برد.

توکلی یکی از اهداف مهم هفته دفاع مقدس را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و بیان کرد: ایام دفاع مقدس یادآور فرهنگ ایثار و شهادت است و در همین راستا باید برای حفظ و انتقال دستاوردهای دوران دفاع مقدس به نسل‌های آینده تلاش کرد.

در این جلسه سرهنگ احمد یوسف‌پور فرمانده سپاه ناحیه بسیج ابوذر نیز بیان کرد: منطقه کهریزک مرکز و کانون جوشش ایثار و مقاومت شهر تهران و مفتخر به داشتن سابقه درخشانی از بنام ترین فرماندهان دفاع مقدس و عرصه ایثار و مقاومت است و از این فرصت باید به نحو شایسته بهره برد.

به گفته این مسئول قرارگاه فرهنگی ولایت به منظور هم پوشانی و تبدیل نهادهای اجرایی به یک پیکره تشکیل شده چرا که در این صورت اثرگذاری برنامه‌ها بیشتر خواهد بود.

یوسف‌پور همچنین با تشکر از تدابیر اجرایی شهرداری منطقه، در بحث مقابله با کرونا، از افزودن بحث واکسیناسیون شهروندان به طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور تسریع در امر واکسیناسیون ۳ مرکز را در سه شیفت فعال خواهیم کرد.

محمدرضا افضلی‌نیا مدیر آموزش و پرورش منطقه کهریزک، از دیگر سخنرانان این نشست بود که بر بهره‌گیری از ظرفیت سامانه شاد و گروه‌های مجازی برای اطلاع رسانی و پخش مستقیم برنامه‌هابصورت زنده از کانال‌ها تأکید کرد.

سپس امیر ناصر مرادیان رئیس فرهنگسرای مهر، نیز ضمن تشریح بخشی از برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت هفته دفاع مقدس خواستار مشارکت در اجرای برنامه‌ها به نحو شایسته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار