کشف 80 میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری 2 نفر و کشف بیش از 78 هزار قلم بلور وکریستال قاچاق ، خبر داد و گفت کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق شده را 80 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۱۳۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
کشف 80 میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در تهران

به گزارش پلیس امنیت اقتصادی،‌ سرهنگ علی ولی پور گودرزی توضیح داد: طی اطلاع از قاچاق انواع بلورجات در سطح شهر تهران، ماموران این پلیس طی یک عملیات همزمان و منسجم پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس به محل دپوی کالاهای قاچاق مراجعه که بیش از 78 هزار قلم بلور وکریستال در محل موجود بود.

وی بیان کرد: در بررسی اولیه مشخص شد افرادی با تبدیل یک‌باب آپارتمان مسکونی سه طبقه به انبار غیر مجاز در خیابان بعثت اقدام به دپوی بلور و کریستال خارجی قاچاق می‌کنند که فاقد اسناد مثبته گمرکی است. در ادامه تحقیقات مشخص شد کالاها بلورجات ساخت کشور ژاپن، ایتالیا، آلمان و ... به‌وسیله خودروهای سواری شوتی به تهران منتقل و در بازار تهران اقدام به فروش لوازم می‌کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصدهای اطلاعاتی مالک کالاها را شناسایی کردند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان در عملیات پلیسی مالکان کالاها را دستگیر و با تکمیل پرونده متهمان را به مرجع قضایی معرفی کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 80 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس 110 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار