مددجوی ١٣ ساله با همه سختی‌ها در رشته کیک‌بوکسینگ طلایی شد

تهران (پانا) - مددجوی نوجوان ۱۳ ساله کمیته امداد با وجود شرایط سخت اقتصادی و خانوادگی، توانست با تلاش و پشتکار در رشته ورزشی کیک‌بوکسینگ افتخارات فراوانی صاحب مدال قهرمانی شود.

کد مطلب: ۱۲۱۳۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مددجوی ١٣ ساله با همه سختی‌ها در رشته کیک‌بوکسینگ طلایی شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، در میان خانواده‌های تحت حمایت امداد، کم نیستند افرادی‌ که با وجود شرایط سخت، کرامت و عزت نفس خود را حفظ کرده و برای پیشرفت و ارتقای خود و خانواده تلاش می‌کنند. استقامت در برابر سختی‌ها و کاستی‌ها سن و سال نمی‌شناسد.

ابوالفضل نوجوان ۱۳ ساله‌ای است که در شرایط دشوار اقتصادی و نبود سایه پدر بالای سر خانواده، توانسته است پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کرده و افتخارات زیادی کسب کند. این نوجوان که به همراه خانواده‌اش (مادر و برادر بزرگترش) تحت حمایت کمیته امداد قرار دارد، با وجود سن کم ورزش به حرفه‌ای پرداخته و تاکنون مدال‌های طلایی فراوانی را در رشته کیک‌بوکسینگ به دست آورده است.

مادر ابوالفضل در ارتباط با وضعیت زندگی و علت تحت حمایت قرار گرفتنشان عنوان می‌کند: حدود ۱۵ سال است که تحت پوشش این نهاد هستیم؛ به‌دلیل این‌که همسرم اعتیاد داشت از او جدا شده و به تنهایی سرپرستی فرزندانم را برعهده گرفتم. برای تامین هزینه‌های زندگی کار می‌کردم ولی از آنجایی که درآمدم کفاف زندگیمان را نمی‌داد، به ناچار به کمیته امداد مراجعه کرده و تحت حمایت قرار گرفتیم.

وی در ارتباط با کمک‌های امداد به آنها از زمان تحت پوشش قرار گرفتن می‌گوید: طی چند سال گذشته با کمک کمیته امداد توانستیم در منطقه خودمان در سلطان‌آباد خانه‌ای بخریم. در حال حاضر فرزند بزرگم برای کمک خرج زندگی در یک فروشگاه کار می‌کند اما همچنان برای گذران زندگی به حمایت‌های امداد و خیران احتیاج داریم.

مادر این نوجوان در ارتباط با فعالیت ورزشی فرزند کوچکش می‌گوید: از سال ۹۵ ابوالفضل به ورزش کیک‌بوکسینگ علاقه‌مند شد و پس از آن با استعدادی که از خود نشان داد، پله‌های ترقی را بسیار سریع طی کرد و توانست موفقیت‌های زیادی را در مسابقات استانی و کشوری کسب کند.

وی می‌افزاید: متاسفانه با توجه به وضعیت‌مان، در مواردی مشکلات مالی سبب می‌شود که نتوانیم او را در باشگاه ثبت‌نام کنیم اما او دست از تلاش برنداشته و تمرینات خود را به‌طور مداوم انجام می‌دهد و حتی برای اینکه از همقطارانش عقب نماند، به تنهایی به پارک می‌رود و تمرین می‌کند.

ابوالفضل ۱۳ ساله هم در ارتباط با فعالیت حرفه‌ای خود عنوان می‌کند که ورزش همه چیز من است و برای موفقیت در آن همیشه تلاش می‌کنم؛ حتی در شرایطی که به‌دلیل مشکلات مالی امکان ادامه تمرین در باشگاه را نداشته باشم به صورت انفرادی تمرین می‌کنم و یا با دوستانم ورزش‌های هوازی انجام می‌دهم.

این نوجوانان با استعداد با بیان اینکه هیچ‌وقت امیدم را برای موفقیت از دست نمی‌دهم، در خصوص موفقیت‌های ورزشی‌اش می‌گوید: تاکنون ۲ قهرمانی کشوری، ۵ مدال طلای استانی، حکم و نشان افتخار و کمربند طلایی در کارنامه ورزشی خود دارم و آرزو می‌کنم بتوانم همواره فعالیت حرفه‌ای خود را تا رسیدن به تیم ملی و قهرمانی جهان ادامه دهم‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار