فرمانده سپاه قزوین :

سیل‌‌زدگان منتظر تحقق وعده مسئولان هستند

قزوین (پانا)-فرمانده سپاه استان قزوین گفت سیل‌‌زدگان منتظر عملی شدن وعده مسئولان در مورد بازسازی زیرساخت‌های تخریب‌شده و همچنین تسهیلات مرمت خانه‌های روستایی هستند.

کد مطلب: ۱۲۱۳۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
سیل‌‌زدگان منتظر تحقق وعده مسئولان هستند

سردار سرتیپ پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که بعدازظهر امروز با حضور نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات سپاه حضرت صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین برگزار شد، با یادآوری اینکه سیل خسارت‌های بی‌شماری را به روستاهای آوج و بخش‌های الموت شرقی و غربی وارد کرد، اظهار کرد: خوشبختانه در ساعات اولیه و قوه سیل امدادرسانی خوبی از سوی متولیان امر انجام شد.

وی با اشاره به حضور میدانی پررنگ مدیران بعد از وقوع سیلاب اضافه کرد: خوشبختانه همین حضور جدی سبب تسریع اقدامات مقابله با سیل شد و ارائه خدماتی مانند آب، برق و گاز که در روستاهای آوج و الموت قطع شده بود، به موقع برقرار شد تا مردم سیل‌زده ما احساس تنهایی و رهاشدگی نکنند.

سردار رفیعی آتانی در ادامه با اشاره به محقق نشدن برخی وعده‌های مدیران برای بازسازی نواحی و روستاهای سیل‌زده ادامه داد: سیل‌‌زدگان منتظر عملی شدن وعده مسئولان در مورد بازسازی زیرساخت‌های تخریب‌شده و همچنین تسهیلات مرمت خانه‌های روستایی هستند و ایجاد تأخیر در اجرای این مرحله از خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان مرا نگران کرده بود.

وی با بیان اینکه «فصل سرما در راه است و اجرای طرح‌های بازسازی زیرساخت‌های روستایی را سخت می‌کند» یادآور شد: به همین جهت نباید فرصت موجود برای بازسازی مناطق سیل‌زده را از دست بدهیم؛ چرا که اگر به فصل زمستان برسیم، اجرای طرح‌های بازسازی ناممکن می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر(عج) در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه سپاه تا آخر در کنار سیل‌زدگان خواهد بود، گفت: در همین رابطه از همه توان و ظرفیت اقشار بسیج و گروه‌های جهادی بسیج سازندگی بهره خواهیم گرفت تا نگرانی‌های مردم سیل‌زده آوج و الموت رفع شود و این هم‌استانی‌های عزیز به زندگی عادی خود برگردند.

سردار رفیعی آتانی با ذکر اینکه «بسیج و سپاه کارگر مردم سیل‌زده هستند» افزود: به همین خاطر از مدیران ارشد می‌خواهیم که به بسیجیان طرح و برنامه بدهند تا این برنامه‌ها را با جان و دل اجرا کنیم؛ چرا که کارگری کردن برای روستاییان و محرومان آسیب‌دیده از سیل افتخار ماست.

این مقام عالی نظامی استان قزوین در ادامه با اشاره به حواشی پیرامون بازدید خود از نقاط سیل‌زده الموت گفت: در فضای مجازی گفتند که رفیعی چون خودش اهل الموت است، بعد از وقوع سیل از این منطقه بازدید کرده و وضعیت سیل‌زده‌ها را پیگیری می‌کند؛ در حالی که ابتدا از روستاهای سیل‌زده آوج بازدید کردم و وقتی برای تلف کردن و پرداختن به این حاشیه‌ها نداریم.

سردار رفیعی آتانی با تأکید بر لزوم خدمت‌رسانی جدی، قاطع و مستمر به سیل‌زده‌های هم‌استانی تصریح کرد: این نوع خدمت‌رسانی جلوی سوء‌استفاده‌های دشمن را می‌گیرد و به همین خاطر در شرایط امروز حواشی فضای مجازی ما را نگران نمی‌کند و به هیچ‌وجه خدمت‌رسانی غافل نمی‌شویم؛ بنابراین با تمام وجود در خدمت سیل‌زدگان آوجی و الموتی هستیم و تا زمان رفع خسارت‌های سیل پیگیر حل مشکلات خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار