وزیر بهداشت: واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در مناطق روستایی کشور آغاز می‌شود

تهران (پانا) - وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت با ورود محموله های جدید واکسن کرونا رکورد واکسیناسیون در کشور شکسته شده و دستور تزریق واکسن به افراد بالای ۱۸ سال در مناطق روستایی صادر شده است.

کد مطلب: ۱۲۱۳۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
وزیر بهداشت: واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در مناطق روستایی کشور آغاز می‌شود

بهرام عین اللهی روز پنجشنبه در دیدار با امام جمعه و استاندار زنجان افزود: با اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان به خصوص مقابله با کرونا شاهد گره گشایی های چشمگیری در این بخش هستیم و روز گذشته / چهارشنبه / بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد که این میزان ثبت رکورد جدیدی محسوب می شود.

وی تاکید کرد: در مدت کمی که از شروع فعالیت دولت سیزدهم می گذرد مقادیر زیادی واکسن کرونا وارد کشور، توزیع و به جامعه هدف تزریق شده است.

عین اللهی با بیان اینکه روند ورود واکسن به کشور شتاب گرفته است یادآورشد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده شمار پایگاههای واکسیناسیون نیز در کشور تا ۲ برابر افزایش خواهد یافت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این جلسه مسوولیت حوزه بهداشت و درمان را بسیار خطیر و حساس بیان کرد و گفت: با اقدامات انجام شده از سوی کادر بهداشت و درمان و جهادگران عرصه سلامت شاهد مدیریت این بیماری و کاهش آمار فوت بیماران کرونایی در استان هستیم.

حجت الاسلام علی خاتمی افزود: با افزایش جمعیت هدف دریافت واکسن کرونا شمار پایگاههای واکسیناسیون استان نیز به ۲ برابر افزایش خواهد یافت و هم اکنون استان به این لحاظ در وضعیت مناسبی نسبت به کشور قرار دارد.

به گزارش ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای بررسی وضعیت شیوع کرونا در زنجان بعدازظهر پنجشنبه وارد این استان شد. وزیر بهداشت در این سفر ضمن شرکت در جلسه هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان، از چند مرکز واکسیناسیون زنجان نیز بازدید خواهد کرد.

کلنگ زنی مرکز جامع سلولهای بنیادی و بازساختی دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان سلطانیه، بازدید از بیمارستان ولی عصر(عج) به عنوان یکی از بیمارستان های مرجع بیماران کرونایی شهر زنجان و طرح توسعه ۴۴۰ تختخوابی مجاور این مرکز درمانی از دیگر برنامه های وزیر بهداشت در زنجان است.

وزیر بهداشت همچنین در دیدار با استاندار و امام جمعه زنجان و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، وضعیت کرونا و همچنین دیگر حوزه های بهداشتی و درمانی این استان را بررسی می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار