برگزاری اولین نشست مجمع شورای دانش‌آموزی شاهین شهر

اصفهان (پانا)- نشست مجمع شورای دانش‌آموزی شاهین‌شهر با حضور عیسی شفیعی، رئیس سازمان دانش‌آموزی و نیکزاد کارشناس سازمان دانش‌آموزی در دفتر سازمان دانش‌آموزی واقع در اداره آموزش و پرورش شاهین شهر به تفکیک کارگروه‌ها برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین نشست مجمع شورای دانش‌آموزی شاهین شهر

در این جلسه دانش آموزان ضمن معارفه و تبادل نظر، انتخاب سِمَت در کارگروه خود را انجام دادند و با وظایف و مسئولیت های خود آشنا شدند. در این جلسه همچنین پیرامون اهداف مجلس دانش آموزی با دانش آموزان صحبت شد. بر اساس فعالیت مجلس شورای دانش آموزی انتخاباتی میان اعضای مجمع صورت گرفت و به ترتیب رئیس، نائب رئیس و منشی هر کارگروه مشخص شد.

بر همین اساس تشکیل کارگروه ها شامل فرهنگی-هنری، اجتماعی، علمی- آموزشی، اخلاقی -تربیتی، ورزش و سلامت، ارتباطات و فناوری در هر گروه پسران و دختران انجام شد و آیین نامه مجلس شورای دانش آموزی توضیح داده شد.

هدف از برگزاری این جلسات، فراهم آوردن زمینه تربیت اجتماعی، سیاسی ، مدیریتی دانش آموزان براساس تعالیم و تربیت اسلامی است. همچنین دانش آموزان با روحیه مشارکت‌جویی، تعاون، همکاری، مسئولیت پذیری، مشارکت فکری و عملی در عرصه های مختلف آموزش و پرورش بر اساس استعداد های خود آشنا می‌شوند.

از دیگر اهداف این جلسات، ترویج فرهنگ گفت و گو و مشارکت بین دانش آموزان و بهره گیری از نظرات دانش آموزان در اصلاح قوانین و مقررات مرتبط با آنان در سطح منطقه است.
در پایان جلسه، توصیه به جذب افراد توانمند و اخلاق‌مدار و همچنین پیگیری هر کارگروه به کارهای مرتبط خود اختصاص پیدا می کند.

خبرنگار : مریم ساری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار