6 خانواده دیگر در کرمانشاه عزادار کرونا شدند

کرمانشاه(پانا)- سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد طی شبانه‌روز گذشته با ثبت ۶ مورد فوت بر اثر ابتلای قطعی به کرونا، تعداد جانباختگان در استان کرمانشاه به دو هزار و ۲۶۱ نفر افزایش پیدا کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
6  خانواده دیگر در کرمانشاه عزادار کرونا شدند

مهدی محمدی در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته ۳۰۸ نفر با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و ۲۶۴ نفر نیز پس از بهبودی ترخیص شدند.

هم‌اکنون یک‌هزار و ۵۸۲ نفر در بیمارستان استان با علائم کرونا بستری هستند که علاوه بر آن‌ها برای ۶۴۱ بیمار با بستری موقت تزریق رمدسیویر صورت گرفته است.

وی آمارهای کرونایی کرمانشاه را همچنان بر مدار صعود اعلام کرد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۵ بیمار مثبت بستری و ۲۲۴ بیمار سرپایی مثبت شناسایی شده است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به جانباختن ۶ نفر از هم‌استانی دیگر با ابتلا قطعی به کرونا طی شبانه‌روز گذشته، گفت: با احتساب این تعداد مجموع جانباختگان به ۲ هزار و ۲۶۱ نفر رسید.

محمدی اظهار کرد: هم اکنون هزار و ۵۸۲ نفر در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد حال ۶۱ بیمار وخیم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار