موافقت با برگزاری مجازی صحن علنی مجلس در شرایط اضطراری

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس از تصویب دو طرح در نشست صبح امروز این کمیسیون خبر داد که براساس آن‌ها امکان برگزاری مجازی صحن علنی با رأی نمایندگان برقرار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
موافقت با برگزاری مجازی صحن علنی مجلس در شرایط اضطراری

به گزارش روابط عمومی مجلس، سمیه محمودی در تشریح نشست کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی که صبح امروز (سه شنبه، 16 شهریور) برگزار شد، گفت: در این نشست جزئیات طرح امکان مجازی شدن صحن علنی مجلس در شرایط اضطراری که پیش از این کلیات آن به تصویب رسیده بود، مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه این طرح به پیشنهاد جعفر قادری نماینده مردم شیراز مطرح شده بود، اظهار داشت: جزئیات این طرح که ماده یک قانون آیین‌نامه داخلی مجلس را اصلاح می‌کند، در این جلسه به تصویب رسید و بر این اساس امکان برگزاری مجازی صحن علنی در شرایط اضطراری با رأی نمایندگان نیز برقرار و به امکان برگزاری جلسه در مکان‌های دیگر اضافه شد.

سخنگوی کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در پایان به طرح دیگری که از سوی قادری مطرح شد و به تصویب رسید اشاره کرد و گفت: طبق قانون، تا پیش از این طرح‌های دوفوریتی اجازه بررسی در کمیسیون‌های فرعی را نداشتند که به واسطه این طرح مقرر شد نمایندگان کمیسیون‌های فرعی نیز امکان حضور در جلسه کمیسیون اصلی و اظهار نظر را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار