هیات عزاداری نوجوانان کاشمر، بهترین هیات دانش‌آموزی ۱۴۰۰ بود

کاشمر(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر گفت از آنجا که در هیئت نوجوانان کانون لقمان کاشمر شور و شعور حسینی با هم وجود داشت، به عقیده بسیاری از ناظران بهترین هیئت 1400 بود.

کد مطلب: ۱۲۱۲۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
هیات عزاداری نوجوانان کاشمر، بهترین هیات دانش‌آموزی ۱۴۰۰ بود

حامد ناصری معاون پرورشی آموزش و پرورش کاشمر ضمن تشریح برنامه های محرم و صفر در آموزش و پرورش کاشمر گفت: برنامه های زیادی به صورت مجازی و حضوری با رعایت پروتکل ها عملی شد که پرانعکاس ترین آن هیئت نوجوانان قاسم بن الحسن کانون لقمان بود و بالحمدالله این هیات در سطح شهرستان طرح نویی بود که بسیار هم مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت که در ابتدا حلقه های معرفتی با حضور حدود بیست نفر از طلاب و فرهنگیان آموزش دیده برگزار و سپس عزاداری انجام می شد که در واقع شور حسینی همراه با شعور حسینی برای دانش آموزان بوجود می آمد.
وی افزود: یکی از افتخارات ما این بود که خبر تشکیل هیات نوجوان در سایت مقام معظم رهبری قرار گرفت و بازخورد بسیار امیدوار کننده و تشویقی داشت.

ناصری در رابطه با ادامه برنامه های محرم و صفر نیز گفت: قطعا برگزاری مراسم عزاداری در هیات دانش آموزی را ادامه خواهیم داد و تاکید داریم جلسات هفتگی در فضای مجازی برپا باشد.

معاون پرورشی گفت: ما امید داریم در صورت حضوری شدن مدارس و همزمان بودن ایام صفر و اربعین با هفته دفاع مقدس در هر مدرسه یک هیات دانش آموزی داشته باشد تا فضای شور حسینی تاثیر و گسترش یابد.

خبرنگار: زینب شجاعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار