اینترنت من در آینده - بنویسید، فیلم بگیرید، طراحی کنید و برنده شوید!

تهران (پانا) - مجموع جوایزِ مسابقه «اینترنت من در آینده»، که به عنوان بخشی از مجمع نظارت بر اینترنت #IGF2021 برگزار خواهد شد، به مبلغ 78000 زلوتی می باشد. مهلت ارسال آثار تا 16 مهر ماه است. برای دانستن جزئیات، این مطلب را بخوانید!

کد مطلب: ۱۲۱۲۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
اینترنت من در آینده - بنویسید، فیلم بگیرید، طراحی کنید و برنده شوید!

آینده اینترنت در دست جوانان است و ما این مسابقه را به خاطر آن ها ترتیب داده ایم. جوایز زیادی وجود دارد که توجه همه را به خود جلب خواهد کرد!

افکار خود را بیان کنید

آینده اینترنت چگونه خواهد بود؟ آیا مکانی دوستانه و امن خواهد بود؟ آیا توسعه آن منجر به ایجاد پیوند میان مردم خواهد شد و یا آن ها را بیشتر از پیش از یکدیگر دور خواهد کرد؟ این ها پرسش هایی است که ما به دنبال پاسخ برای آن ها هستیم. ما از شما می خواهیم که نظرات خود را در این خصوص با ما درمیان بگذارید. شما می توانید پوستر تهیه کنید، فیلم ضبط کنید، یا یک مقاله بنویسید و اثر (یا آثار) خود را تا تاریخ 16 مهرماه برای ما ارسال کنید. این مسابقه برای افراد 18 تا 28 سال طراحی شده است.

ما می خواهیم که شرکت کنندگان در این مسابقه دیدگاه خود را از آینده دنیای دیجیتال بیان کنند، راه های مناسب جهت توسعه آن را نشان دهند و جنبه هایی از این توسعه که از اهمیت بیشتری برخوردار هستند را برای ما بازگو کنند.

چگونه می توان در مسابقه شرکت کرد؟

در ادامه به جزئیات توجه کنید:

بسیار ساده است. فقط کافیست به وب سایت مسابقه مراجعه کرده و نحوه شرکت در مسابقه را انتخاب کنید: به صورت ارائه پوستر، فیلم یا مقاله. تصمیم با شماست. در مرحله بعد، ثبت نام می کنید و با کد منحصر به فردی که دریافت خواهید کرد، آدرس ایمیل شما تأیید می شود. سپس اثر خود را در سیستم بارگذاری کنید و کار تمام است!

لطفاً توجه داشته باشید که شما می توانید بیشتر از یک اثر ارسال کنید. به خاطر داشته باشید که مهلت ارسال آثار تا 16 مهرماه است.

مجموع جوایزی که برای این مسابقه در نظر گرفته شده است به مبلغ 78000 زلوتی می باشد و جایزه اصلی 8000 زلوتی است. نتایج این مسابقه در تاریخ 5 آبان ماه اعلام خواهد شد. پس همین حالا دست به کار شوید.

برای کسانی که مایل هستند در جریان امور باشند و ایده ها و انگیزه های خود را به اشتراک بگذارند، یک رویداد فیس بوکی ایجاد کرده ایم. سری به آن بزنید!

مجمع نظارت بر اینترنت در لهستان

مسابقه «اینترنت من در آینده» پروژه ای است که ما به عنوان بخشی از مجمع نظارت بر اینترنتِ سازمان ملل متحد #IGF2021 در سال جاری قصد برگزاری آن را داریم. این رویداد به زودی از 15 تا 19 آذر ماه در مرکز همایش های بین الملل (ICC) در کاتوویتسه برگزار می شود.

مجمع نظارت بر اینترنت در سال 2021 مهمترین کنفرانس بین المللی در سال های اخیر است. تصمیمات مهم وکلیدی در خصوص مدیریت و توسعه بیشتر اینترنت در این رویداد گرفته خواهد شد. سخنرانان اصلی که در این مجمع شرکت خواهند کرد، متخصصان جهانی در زمینه تحولات دیجیتال، فناوری های جدید و نظارت بر اینترنت هستند. علاقمندان می توانند به صورت رایگان در این مجمع شرکت کنند.

امسال مجمع نظارت بر اینترنت توجه ویژه ای به تجربیات و دیدگاه های کاربران اینترنت جوان خواهد داشت. در حقیقت، اینترنت فضایی است که جوانان به طور طبیعی در آن به انجام کارهایشان می پردازند و همچنین بیشتر جنبه های زندگی روزمره آن ها به اینترنت ختم می شود. و دقیقاً به همین دلیل است که ما این مسابقه را ترتیب داده ایم. بی صبرانه در انتظار حضور شما در این مسابقه هستیم!

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار