روزانه 800 هزار نفر به ادارات آذربایجان‌شرقی مراجعه می‌کنند

تبریز (پانا) - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، گفت در استان بیش از دوهزار نوع خدمت اداری ارائه و روزانه 800 هزار مراجعه به ادارات استان انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۲۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
روزانه 800 هزار نفر به ادارات آذربایجان‌شرقی مراجعه می‌کنند

داوود بهبودی امروز در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان، گزارشی از فرآیند اجرایی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال 1399 ارائه کرد و اظهار داشت: بخشنامه جشنواره شهید رجایی به 65 دستگاه استانی ارسال شد و در نهایت 57 دستگاه در این ارزیابی شرکت کردند.

وی با اعلام اینکه این ارزیابی در 21 شاخص عمومی و شاخص‌های اختصاصی متناسب با مأموریت‌های ذاتی هر دستگاه انجام شده است، افزود: در استان بیش از 2 هزار نوع خدمت اداری ارائه می‌شود و روزانه 800 هزار مراجعه به ادارات استان نجام می‌شود.

بهبودی ابراز داشت: ضرورت حذف مراجعات فیزیکی به ادارات بدیهی است و بر این اساس، توسعه دولت الکترونیک از مهم‌ترین محورهای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی همچنین از برنامه‌های تحول اداری در سال 1400 است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی همچنین توانمندسازی کارکنان، شایسته‌سالاری، تدوین راهبردهای مدیریت و تقویت اعتماد و سرمایه اجتماعی را از دیگر شاخص‌های ارزیابی در جشنواره شهید رجایی عنوان کرد و متذکر شد: بهره‌وری حلقه مفقوده نظام اداری و اقتصادی کشور است که باعث شده از ظرفیت‌های خالی در بخش‌های مختلف استفاده نشود.

وی در پایان تصریح کرد: فرآیند جشنواره شهید رجایی براساس نظام مستندسازی است و برگزیده شدن یک دستگاه به معنی کم‌کاری سایر دستگاه‌ها نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار