پیکر پدر شهید «محمد ایمانی فردویی» در قم خاکسپاری شد

قم(پانا)- پیکر پدر بزرگوار طلبه شهید «محمد ایمانی» و پدربزرگ شهید «مهدی ایمانی» عصر امروز در قم تشییع و خاکسپاری شد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
پیکر پدر شهید «محمد ایمانی فردویی» در قم خاکسپاری شد

پیکر «حاج رضا ایمانی فردویی» پدر بزرگوار طلبه شهید «محمد ایمانی فردویی» و پدربزرگ شهید مدافع حرم شهید «مهدی ایمانی فردویی» عصر امروز در قطعه ایثارگران گلزار شهدای قم خاکسپاری شد.

در این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه بود، مسئولانی از سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، بسیج و لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع)، آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، هیئت رزمندگان اسلام استان و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا حضور داشتند.

طلبه بسیجی شهید محمد ایمانی فردویی در 26 بهمن سال 1364 در عملیات والفجر هشت به شهادت رسید و در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) به خاک سپرده شد.

شهید مهدی ایمانی فردویی فرزند حسین نیز از خادمان رسمی آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) بود که در 21 آذرماه سال 1396 در حما سوریه به فیض شهادت نائل آمد و در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر خاکسپاری شد؛ شهید مدافع حرم «قاسم غریب» نیز باجناق وی است.

مرحوم «حاج رضا ایمانی» علاوه بر «محمد»، دارای سه فرزند پسر دیگر به نام های عباس، قاسم و حسین است که هر سه از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس و از فعالان فرهنگی اجتماعی هستند.

روستای فردو، به عنوان روستایی که بیشترین شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده، از افتخارات کشور و استان قم محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار