اعزام کاروان اقلام مورد نیاز به مدارس لازم التوجه ناحیه 3 شیراز

شیراز (پانا) - به‌گفته معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس تهیه اقلام مورد نیاز مدارس می‌تواند از عوامل مهم و انگیزه بخش برای شروع هدفمند و با کیفیت سال تحصیلی باشد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
اعزام کاروان اقلام مورد نیاز به مدارس لازم التوجه ناحیه 3 شیراز

قانونی در آیین ارسال اقلام مورد نیاز مدارس لازم التوجه ناحیه 3 شیراز گفت: آموزش و پرورش ناحیه 3 در موارد مهمی چون تهیه اقلام مورد نیاز مدارس، واکسیناسیون فرهنگیان و آموزش در دوران کرونا بسیار خوش درخشیده است.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: از اردیبهشت ماه سال جاری فعالیت پروژه مهر آموزش و پرورش فارس با ایجاد کارگروه های تخصصی آغاز شد که خوشبختانه اقدامات خوبی برای شروع سال تحصیلی صورت گرفته است.
قانونی گفت: اولین و اساسی ترین اصل و محور برنامه ریزی سال تحصیلی پیش رو تامین سلامت دانش آموزان و فرهنگیان بوده است.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس نیز گفت: بستر تحول و توسعه هر دستگاهی در گرو تربیت نیروی انسانی مجرب و متخصص بوده است که رشد کیفی آموزش و پرورش ناحیه 3 در چند سال اخیر را می توان به این مساله تعمیم داد.
محمد فیاض پور گفت: در تولید درسنامه‌های خودآموز دوره ابتدایی نیز همکاران آموزش ابتدایی ناحیه 3 پیش قدم بودند که باعث شد این طرح مورد استفاده سایر استان ها نیز قرار گیرد.
وی با بیان اینکه در آموزش های چندرسانه ای که در فارس برگزار خواهد شد ناحیه3 نقش ویژه ای ایفا خواهد کرد افزود: در همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی نیز فارس توانست با همیاری و درایت همکاران استان به ویژه 4 ناحیه شیراز در کشور بدرخشد.
رییس آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز نیز گفت: کاروان اقلام مورد نیاز امروز برای 60 مرکز آموزشی تهیه شده است که ارزش آن به 20 میلیارد ریال می رسد.
محمد کماندار با بیان اینکه در این کاروان بیش از یکهزار و 700 قلم تجهیزات برای مراکز آموزشی تهیه شده است گفت: صندلی چرخ دار، کولر، ویدیوپروژکشن، اسکنر،کامپیوتر ، دستگاه کپی، منبع آب، بخاری، کمد و وسایل کارگاهی و ورزشی از اقلام موجود در این کاروان است.
کماندار گفت: این چهارمین کاروان اقلام و تجهیزاتی است که در ناحیه 3 شیراز برای دانش آموزان تهیه شده است و انشاله کاروان بعدی ما پوشاک و لوازم التحریر برای دانش آموزان محروم و نیازمند خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار