نماینده صومعه‌سرا: دولت و مجلس از مشکلات اقتصادی مردم غافل نشوند

تهران (پانا) - نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس، از دولت و مجلس خواستار توجه به مسائل اقتصادی مردم شد و اظهار کرد قیمت لبنیات در یک ماه گذشته دو نوبت افزایش یافته و نیاز است مجلس مشکلات اقتصادی مردم را مورد توجه قرار دهد و همچنین دولت هم از آن غافل نشود.

کد مطلب: ۱۲۱۲۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نماینده صومعه‌سرا: دولت و مجلس از مشکلات اقتصادی مردم غافل نشوند

سیدکاظم دلخوش اباتری در نشست علنی امروز (یکشنبه، 14 شهریور) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی گفت: مجلس در گذشته در ارتباط با ارزاق عمومی و کالاهای اساسی و همچنین مسائل کرونا جلسه غیرعلنی برگزار می‌کرد اما در حال حاضر مجلس موضوع را رها کرده و دولت هم که کارش را شروع کرده به سمت مسائل اقتصادی نرفته است در حالی که طی یک ماه گذشته قیمت لبنیات دو مرحله افزایش یافته است.

وی ادامه داد: نیاز است مجلس مشکلات اقتصادی مردم را مورد توجه قرار دهد و همچنین دولت هم از آن غافل نشود.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس یازدهم از کمیسیون آموزش خواستار تعیین تکلیف سریع‌تر طرح رتبه‌بندی معلمان شد و گفت: مجلس به موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی ورود کرد و همچنین کمیسیون اجتماعی هم رسیدگی لازم را انجام داد بنابراین نیاز است تعیین تکلیف شود.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس‌جمهور یادآور شد: می‌طلبد در انتخاب مسئولان به استان گیلان هم توجه تا بتوان از توانمندی نخبگان استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار