تقدیر از برگزیدگان منطقه‌ای جشنواره نوجوان سالم منطقه ۱۹

تهران(پانا)- مهدی شاملو؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۹، از اعلام نتایج دهمین جشنواره نوجوان سالم در مرحله منطقه‌ای و تقدیر از نفرات برتر در بخش همکاران فرهنگی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از برگزیدگان منطقه‌ای جشنواره نوجوان سالم منطقه ۱۹

مهدی شاملو معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۹، از اعلام نتایج دهمین جشنواره نوجوان سالم در مرحله منطقه ای و تقدیر و تجلیل از همکاران برگزیده و فعال در این جشنواره خبر داد.

روزشنبه ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۰ جلسه کارگروه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با موضوع تقدیر از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم با هدف ترویج شیوه های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس مسئول مقاطع تربیتی و کارشناس سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مشاوره منطقه و برگزیدگان منطقه ای جشنواره نوجوان سالم در دفتر معاونت منطقه برگزار شد.

شاملو ضمن تقدیر و تشکر از همه همکاران و دانش آموزانی که در خصوص برگزاری این مسابقات که به صورت غیرحضوری انجام شده است، از شرکت بیش از ۶۵۰ نفر از دانش آموزان در مسابقات مرتب با حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی خبر داد و که در سطح منطقه بیش ۲۰۰ نفر از دانش آموزان مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی ضمن تبریک به برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم گفت: جشنواره نوجوان سالم از جمله برنامه ­هایی است که می تواند موجب گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح مدارس، جامعه شود؛ زیرا در این جشنواره فعالیت های هنری دیده شده است و هنر نیز مهارتی است که می توان از طریق آن یا با زبان آن هر پیامی را به شکل ساده، سریع، روان و قابل فهم و درک برای اقشار مختلف جامعه انتقال داد.

زین العابدین کارشناس سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، نیز هدف جشنواره نوجوان سالم را شناسایی، کشف، پرورش، رشد و شکوفایی استعدادهای هنری، افزایش مهارت، سطح آگاهی دانش آموزان و همکاران فرهنگی دانست که برگزاری آن همکاری، یکپارچگی برون و درون دستگاهی هرچه بیشتر را می طلبد.

شاملو در پایان بیان کرد: در دهمین جشنواره نوجوان سالم همکاران فرهنگی در رشته های طرح درس و راهنمای تدریس، فیلم مستند، مقاله نویسی، منابع آموزشی و کمک آموزشی، برنامه سالانه، پروژه های نوآورانه و ایده پردازی شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار