برگزاری اولین جشنواره کشوری روش‌های نوین تدریس کتب مراکز دارالقرآن الکریم کشور

تهران (پانا) - مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری اولین جشنواره کشوری روش‌های نوین تدریس کتب مراکز دارالقرآن الکریم به میزبانی دبیرخانه پایگاه مراکز دارالقرآن قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش مستقر در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جشنواره کشوری روش‌های نوین تدریس کتب مراکز دارالقرآن الکریم کشور

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، محمد رضا مسیب زاده گفت: این جشنواره در رشته های ارائه تدریس الگوهای برتر و موفق وروشهای نوین تدریس از محتوای کتب مراکزدارالقران الکریم بصورت حضوری، ارائه تدریس غیر حضوری ازکتب مراکز در قالب تولید محتوای الکترونیکی و نیزتصویر سازی کتب مراکز دارالقران با شرکت عموم مدیران و مربیان دارالقران ها و نیز کلیه همکاران علاقمند قرآنی مدارس دولتی و غیر دولتی در شهریور و مهر ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به تدوین کتب ومحتوای آموزشی مراکز دارالقران الکریم به همت وزارت آموزش و پرورش در طول سال های اخیر در راستای ایجاد وحدت رویه در مسائل آموزشی دارالقران ها، جای خالی برگزاری چنین جشنواره ای حس می شد که الحمدلله با همت و تلاش همکاران عزیز قرارگاه مجازی قرآن عترت و نماز و دبیرخانه پایگاه مجازی مراکز دارالقران الکریم کشور در استان آذربایجانشرقی، شیوه‌نامه آن تدوین و جهت اجرا به استانها ابلاغ شد.

لازم به ذکر است عموم علاقمندان برای شرکت در جشنواره تا پایان مهرماه می توانند با ارسال آثار به آدرس های اعلامی مشارکت کنند. ضمنا جوایزنفیسی هم به برگزیدگان نهایی اهداخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار