معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

سرانه ورزشی دانش‌آموزان ورامین ارتقا یافت

ورامین(پانا)- معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، از تخصیص اعتبارات ۴ پروژه ورزشی در آموزش و پرورش ورامین خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
سرانه ورزشی دانش‌آموزان ورامین ارتقا یافت

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، الهه حسن پور با حضور در ورامین از مصوبات شورای ورزشی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران رونمایی کرد.

این مقام مسئول گفت: پیگیری جذب اعتبار بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال برای ادامه کار پروژه استخر سرپوشیده شنا شهید رجایی در فاز اول، تعویض کفپوش سالن ورزشی شهید رجایی معادل ۷۰۰ متر مربع، تخصیص اعتبار ۲۰۰ میلیون ریال به مدرسه شهید ارمبو عبدل‌آباد برای زمین چمن مصنوعی و همچنین اختصاص مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال بابت راه‌اندازی و تجهیز کلاس درس تربیت‌بدنی و زمین چمن مصنوعی به مدرسه استثنایی نور اسلام را ۴ مصوبه مهم این شورا دانست که با تخصیص این اعتبارات سرانه ورزشی دانش‌آموزان ورامین به ۲۰ سانتی مترمربع به ازای هر دانش‌آموزخواهد رسید که با احتساب این، ورامین در استان تهران در جایگاه قابل قبولی قرار خواهد گرفت.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن ابراز تاسف نسبت به اثرات منفی کرونا بر وضعیت سلامتی دانش‌آموزان افزود: در راستای تعدیل این اثرات، تصمیمی اتخاذ شده است که دو ساعت از ابلاغ تدریس موظف آموزگاران ابتدایی به درس تربیت‌بدنی اختصاص یافته است.

او تصریح کرد: شایسته است در پروژه مهر امسال کمیته ورزش و سلامت اجرای سه طرح، درس‌نامه ورزشی مخصوص دبیران تربیت‌بدنی، تجهیز مدارس به بسته حداقل ملزومات ابتدایی ورزشی و منقوش کردن حیاط مدرسه به حداقل چهار طرح از شش طرح پیشنهادی این کمیته را پیگیری کنند.

الهه حسن پور اظهار کرد: با واکسیناسیون حداکثری فرهنگیان، پتانسیل و آمادگی خوبی برای شروع سال تحصیلی جاری ایجاد شده است.

در ادامه امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش ورامین نیز، از زحمات ارزشمند وپیگیری‌های الهه حسن پور در تصویب مصوبات شورای ورزشی استان تقدیر کرد و افزود: روحیه مطالبه‌گری و نگرش مثبت او به اثرات ورزش و تربیت‌بدنی بر سلامتی روحی و جسمی و کاهش آسیب‌های اجتماعی، مبنای اتخاذ تصمیمات زیرساختی او در ورزش استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار