برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان و نخبگان ورزشی شهرستان ملارد

ملارد(پانا)- پیرو مصوبه شورای ورزشی شهرستان ملارد در سال ۱۳۹۹، از قهرمانان و نخبگان ورزشی شهرستان ملارد توسط اداره ورزش و جوانان و با حضور فرماندار این شهرستان تقدیر شد‌.

کد مطلب: ۱۲۱۲۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان و نخبگان ورزشی شهرستان ملارد

به گزارش روابط عمومی اداره‌ ورزش و جوانان شهرستان ملارد، آئین تجلیل از سه قهرمان و ملی‌پوش ملارد، امید احمدی‌صفا قهرمان رشته بوکس و فاطمه صادقی و مبینا حیدری قهرمانان رشته کاراته در سالن فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم، رئیس اداره ورزش و جوانان، ضمن تشکر از حمایت‌های مسئولان ارشد شهرستان ملارد و بخش صفادشت در خصوص توسعه‌ی زیرساخت‌های ورزشی و حمایت از ورزش و قهرمانان مطالبی را ایراد کرد.

در ادامه، سجاد برنجی فرماندار با اعلام حمایت خود و مقامات مسئول شهرستان از اداره ورزش و جوانان در راستای اشاعه فرهنگ و توسعه ورزش از تلاش‌های ورزشکاران و مسئولان شهرستان تشکر و قدردانی کرده و خواستار همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلف شهرستان با اداره ورزش و جوانان شد.

او با اعلام حمایت خود و مقامات دیگر این شهرستان اظهار کرد: از موفقیت ورزشکاران ملاردی احساس غرور می‌کنم زیرا این ورزشکاران با کمترین امکانات در میادین ورزشی درخشیده‌اند و مدال های قهرمانی را کسب کرده‌اند.

فرماندار شهرستان ملارد افزود: همدلی و همراهی در عرصه برنامه‌ریزی و امور اجرایی از ضروریات موفقیت در عرصه ورزش است و از این رو همه ارگان‌ها باید ورزش را سرلوحه کار خود قرار دهند و شهرداری و شورای اسلامی توجه جدی به بهبود زیرساخت‌های ورزشی داشته باشند.

در ادامه مراسم رئیس شورای اسلامی ملارد و بخش صفادشت، شهردار و اعضای شورای شهر حمایت خود را از ورزش و ورزشکاران شهرستان اعلام کردند و از قهرمانان و ملی‌پوشان شهرستان ملارد با اهدای لوح یادبود و هدایای نقدی از طرف شهرداری ملارد بخش صفادشت تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار