مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

برای سناریوهای مختلف بازگشایی مدارس در استان برنامه‌ریزی شده است

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت در راستای راهبرد وزارت آموزش و پرورش، برای سناریوهای مختلف بازگشایی مدارس در استان برنامه‌ریزی شده است.

کد مطلب: ۱۲۱۱۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
برای سناریوهای مختلف بازگشایی مدارس در استان برنامه‌ریزی شده است

محمد پورداود با اشاره به پروژه مهر 1400، اظهار کرد: برنامه های پروژه مهر با سعی و تلاش اعضای کارگروه های هفتگانه در استان به خوبی دنبال شده است.

پورداود با اشاره به این که به دنبال پروژه مهر عملیاتی و سازنده ای بوده ایم که منجر به شادابی و طراوات محیط های آموزشی در بهار تعلیم و تربیت شود، افزود: ستاد پروژه مهر 1400 استان در اقدامی خلاقانه کارگروه ارتقای توانمندی های نظام آموزشی و تربیتی را در راستای عمق بخشیدن به تعلیم و تربیت دانش آموزان در شرایط کرونایی فعال کرد تا برای اجرای برنامه های آموزشی و پرورشی براساس اطلس مدارس به خوبی زمینه سازی شود.

وی با تأکید بر این که تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی در سطح استان اندیشیده شده است، گفت: در راستای راهبرد وزارت آموزش و پرورش برای سناریوهای مختلف برنامه ریزی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان روند ثبت نام دانش آموزان در استان را مطلوب خواند و تصریح کرد: فرایند ثبت نام دانش آموزان در دوره های مختلف تحصیلی انجام و در این زمینه از بسترهای الکترونیک نیز به خوبی استفاده شده است.

پورداود با اشاره به سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، یادآور شد: تاکنون بیش از 29هزار نوآموز استان همدان در پایگاه های برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

وی با بیان این که تاکنون حدود 85 درصد از فرهنگیان استان در مرحله اول واکسن را دریافت کرده اند، خاطرنشان کرد: مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان استان همدان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، مراکز بهداشت و ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها، نواحی و مناطق استان از روز دوشنبه 8 شهریورماه آغاز شده است و در پایگاه های تجمعی و مراکز بهداشتی با قوت ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار