برگزاری چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 1400

تهران (پانا) - با حضور معاون سیاسی، اجتماعی استانداری تهران و مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و اعضای شورای معاونین، چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 1400 در استانداری تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 1400

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، شکرالله حسن بیگی معاون معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران ضمن گرامیداشت هفته دولت، رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر را صداقت اخلاص و تدین و خدمت بی‌منت عنوان کرد.

او با اشاره به تسریع در امر واکسیناسیون فرهنگیان تا قبل از شروع مهر، گفت: امیدواریم با ادامه واکسینه شدن اقشار بیشتری از جامعه، هر چه سریعتر شرایط برای آموزش حضوری دانش‌آموزان فراهم شود و با ارتباط رو در روی معلم و دانش آموز ، فرایند آموزشی به چرخه واقعی برگردد.

در ادامه حسن بیگی از تدوین گزارش عملکرد شوراهای آموزش و پرورش استقبال کرد و از گردآوری گزارش و از اقدامات صورت گرفته در این راستا از رییس و همکاران اداره مشارکت های مردمی قدردانی کرد و افزود: می‌بایست گزارشات و اقدامات صورت گرفته به تمام شهرستان‌ها و فرمانداری‌ها انعکاس داده شود و برای اعضای شوراهای برتر شهرستان‌ها از سوی استانداری تقدیرنامه صادر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار