با حضور معاون استاندار تهران:

بهره‌برداری از پروژه‌های شهری شهرستان قرچک

قرچک(پانا)-۳ پروژه شهری قرچک شامل جاده آرامستان، بهسازی و جاده دسترسی رودخانه لات‌آجی و پارک در شهرک پارس سرام با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به بهره برداری می رسد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از پروژه‌های شهری شهرستان قرچک

به گزارش روابط عمومی شهرداری قرچک، محسن خرمی شریف شهردار قرچک در این خصوص گفت: پروژه آرامستان قرچک پیشرفت خوبی دارد و مسیر دسترسی آن آسفالت و آماده بهره برداری است و بعد از افتتاح رسمی مراحل اجرای ساختمان‌های اداری، سالن تطهیر، قطعه بندی قبور و احداث فضای سبز آغاز خواهد شد.

شهردار قرچک ادامه داد: جاده آرامستان قرچک یکی دیگر از پروژه های مهم مدیریت شهری است که به طول ۶۵٠٠ متر با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۷٠٠ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

او با بیان اینکه پروژه بهسازی و جاده دسترسی رودخانه لات‌آجی قرچک نیز به بهره برداری خواهد رسید ، گفت: عملیات دیوارکشی و بهسازی رودخانه لات‌آجی با ۴۲۲ متر طول و ۱۲ متر عرض با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان و خیابان کنارگذر رودخانه با ۶ متر عرض و ۴۲۲ متر طول و بیش از ۸۳٠ میلیون تومان اعتبار صرف شد که 360 میلیون تومان برای آسفالت، ۴٠٠ میلیون تومان برای جدول‌گذاری و ۷٠ میلیون تومان برای زیرسازی نیز توسط معاون استاندار به بهره‌برداری خواهد رسید.

خرمی شریف از افتتاح پارک پارس سرام خبر داد و افزود: این پارک به تازگی احداث شده و شامل امکانات رفاهی است که به مساحت ۲ هزار مترمربع و کف پوش ۷۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۶۱۰ میلیون تومان افتتاح می شود.

شهردار قرچک از بازدید ویژه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از مجتمع پردیس سینمایی خبر داد و گفت: چراغعلی معاون استاندار در سفر به شهرستان قرچک به صورت ویژه از پروژه بزرگ پردیس سینمایی بازید خواهد کرد تا در جریان این پروژه 10 هزار مترمربعی با زیربنای یک هزار مترمربع که شامل بخش‌های فرهنگی، هنری و تفریحی است قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار