مشکلات گمرکی و تسهیلات مورد نیاز واحد‌های تولیدی اردبیل حل می‌شود

اردبیل(پانا) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل برای حل مشکلات گمرکی و تسهیلات مورد نیاز واحد‌های تولیدی استان قول مساعد داد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات گمرکی و تسهیلات مورد نیاز واحد‌های تولیدی اردبیل حل می‌شود

به گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در جریان بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت: یک سری از مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در استان قابل حل شدن هستند که از طریق بازدیدهای میدانی با حضور مسئولان بررسی و تصمیمات لازم برای رفع آنها اتخاذ می‌شود.

او بیان کرد: از جمله با پرداخت تسهیلات به واحدهایی که نیاز به حمایت مالی دارند، ضمن ایجاد اشتغال جدید زمینه برای تثبیت اشتغال موجود در استان اردبیل نیز فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تمرکز بر پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک‌ها به واحدهای تولیدی را مورد تاکید قرار داد و افزود: سه هزار میلیارد ریال از این مبلغ تاکنون برای خرید تجهیزات و خط تولید، بازسازی و نوسازی در اختیار واحدهای تولیدی قرار گرفته که بیشتر شامل سرمایه در گردش بوده است.

صادقی تصریح کرد: امسال اجرای ۱۸ طرح بزرگ و پیشران در استان اردبیل در اولویت قرار دارد که یکی از آنها راه‌اندازی مراحل مختلف کارخانه تولید دارو از گیاهان و همچنین بخش شیمیایی است تا با تکمیل زنجیره تولید، زمینه اشتغال در بخش کشت گیاهان دارویی فراهم آید.

او افزود: با افزایش واحدهای بزرگ صنعتی، استان اردبیل چهره صنعتی و تولیدی به خود گرفته و به طور قطع در دولت سیزدهم تحولاتی بیشتر در بخش صنعت رقم خواهد خورد.

گفتنی است در حال حاضر یک‌هزار و ۱۴۲ واحد تولیدی دارای پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذرای ۷۵۰ هزار میلیارد ریالی و ظرفیت اشتغال ۲۲ هزار نفر در استان اردبیل وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار