در بردخون :

تقدیر و تشکر اداره آموزش و پرورش از مدیریت و کارکنان شبکه بهداشت و درمان بردخون

بردخون(پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون به همراه کارشناسان این اداره به منظور قدردانی از زحمات پرسنل شبکه بهداشت و درمان بخش بردخون در پیشگیری از کرونا، با حضور در مرکز واکسیناسیون بخش بردخون با اهدای لوح تقدیر از زحمات مدیریت و کارکنان، در تعامل و همکاری با اداره آموزش و پرورش تقدیر بعمل آوردند.

کد مطلب: ۱۲۱۱۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر و تشکر اداره آموزش و پرورش از مدیریت و کارکنان شبکه بهداشت و درمان بردخون

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون به همراه تعدادی از فرهنگیان جهت انجام مرحله دوم واکسن در مرکز واکسناسیون حضور یافته و دوز دوم واکسن خود را دریافت کردند.

ظهیر محمودی اظهار کرد: آنچه بیش از همه به مردم و جامعه آرامش می دهد تلاش بی وقفه و شبانه روزی و جهادی جامعه بزرگ بهداشت و سلامت می باشد که جا دارد از این خدمت صادقانه کمال تقدیر را داشته باشیم.

محمودی همچنین با اشاره به عظمت کار مدافعان سلامتی خاطر نشان کرد؛ اینکه مقام معظم رهبری مدظله العالی جان باختگان این عرصه را شهید داشتند، نشان از رسالت مهم این عزیزان در این شرایط سخت می باشد.

مرتضی احمدی رئیس مرکز بهداشت و درمانی سردار شهید یوسف بردستانی گفت: فرهنگیان بخش بردخون با مشارکت نزدیک به صد در صد در انجام واکسیناسیون مشارکت بالایی را ثبت نمودند که جا دارد از کلیه فرهنگیان و رئیس اداره آموزش و پرورش منظقه بردخون بابت این مشارکت وهمکاری های بین بخشی با این مرکز در اجرای طرح واکسیناسیون تشکر و قدر دانی نمایم.

در ادامه با اهدای لوح سپاس از احمدی رئیس مرکز بهداشت و درمان شهید یوسف بردستانی و عوامل اجرایی مرکز واکسیناسیون تقدیر و تشکر گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار