در گفت‌وگو با پانا:

انصاری: دولت با صاحب‌نظران دانشگاهی در حل مشکلات کشور مشورت کند

مکتوب‌شدن وعده‌های وزرا به مردم توسط معاون اول رئیس‌جمهور را اقدامی مثبت می‌دانم/ ظرفیت منابع ملی و سرمایه انسانی خروج از بحران در کشور به وفور موجود است

تهران (پانا) - نماینده پیشین مجلس از دولت و اعضای کابینه خواست تا از صاحب‌نظران و اساتید دانشگاه برای حل مشکلات اقتصادی کشور مشورت گرفته شود تا مشکلات بهتر حل شود.

کد مطلب: ۱۲۱۱۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
انصاری: دولت با صاحب‌نظران دانشگاهی در حل مشکلات کشور مشورت کند

غلامرضا انصاری در گفت‌وگو با پانا ناکارآمدی را دلیل اصلی بروز بحران‌های مختلف در کشورمان دانست و گفت: «ضعف تشکیلاتی و نبود مدیریت صحیح و چندگانگی در اجرا؛ بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی باعث شده تا با کانون بحران‌ها مواجه شویم. ما به مدیران شجاع، کارآمد و توانمند نیاز داریم تا بدون اتلاف وقت و منابع، کشور را از این میدان مین‌ها به مسیر درست هدایت کند.»

سفیر پیشین ایران در ترکمنستان تأکید کرد: «دوستی و دشمنی هیچگاه مفهوم واقعی و دائمی نداشته است و در راستای تأمین منافع ملی با همه دنیا باید تعامل، گفت‌وگو و رابطه منطقی داشته باشیم، در فضای رقابتی و ایجاد رابطه هدفمند می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های متقابل در مسابقه توسعه همه جانبه کشور گام برداشت. دولت باید مراقب همه همسایگان باشد.»

وی در ادامه به تشکیل کابینه دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: «باید پاسخگویی دولت به ملت محقق شود. ظرفیت منابع ملی و سرمایه انسانی خروج از بحران در کشور به وفور موجود است.»

انصاری اضافه کرد: «ما به عنوان رقیب سیاسی، برای آقای رئیسی و تیم ایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم تا بتوانند مشکلات به ویژه معضلات اقتصادی کشور را برطرف کنند. اگر تمام وعده‌های دولت اجرایی شود نور علی نور است. اقدام آقای مخبر مبنی بر مکتوب شدن وعده‌های وزرا به مردم را مثبت می‌دانم تا در آینده شعارها، وعده‌ها و تعهدات فراموش نشود.»

وی افزود: «امیدوارم دولت و اعضای کابینه از صاحب‌نظران و اساتید دانشگاه در حل مشکلات به ویژه معضلات اقتصادی کشور مشورت بگیرند تا مشکلات بهتر حل شود. قطعا حضور و مشارکت احزاب مقتدر، اشخاص دلسوز، توانمند و صاحب برنامه برای حل مشکلات؛ امید به اصلاح و تحول را در جامعه زنده می‌کند و قطعاً شرایط کشور را به سمت سعادت و سلامت سوق خواهد داد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار