کلاهبرداری ۸۰۰ میلیون ریالی با واکسن تقلبی کرونا

تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که با تزریق واکسن تقلبی کرونا از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
کلاهبرداری ۸۰۰ میلیون ریالی با واکسن تقلبی کرونا

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه ای اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران گشت نیروی انتظامی کلانتری ۱۴۷ گلبرگ در حال گشت زنی بودند که به یک خودرو ۲۰۶ تک سرنشین مشکوک شدند و دستور توقف خودرو مذکور را صادر کردند.

وی افزود: ماموران کلانتری در بازرسی از خودرو مذکور ۲ عدد واکسن سینوفارم و ۲ عدد آمپول آسترزنکا تقلبی همراه با سرم و یک مهر تقلبی پزشکی کشف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم و بنابر حساسیت موضوع متهم را برای تحقیقات ابتدایی به کلانتری ۱۴۷ گلبرگ انتقال دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی صراحتا به ۸۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری با شیوه و شگرد تزریق واکسن کرونا تقلبی به شهروندان در تهران اعتراف کرد.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه متهم سابقه دار و با قید وثیقه از زندان آزاد شده بود، خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده پس از اعترافاتش برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار