افتتاح مرکز نیکوکاری شهید محمد نساجی در سازمان دانش آموزی استان اصفهان

اصفهان(پانا)- مرکز نیکوکاری شهید محمد نساجی با حضور مهدی اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل آموزش وپرورش استان اصفهان،عباس زهیری مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان، حمیدرضا طاهری معاون مشارکت های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، محسن عباسی فر رئیس اداره هماهنگی با موسسات خیریه کمیته امداد اصفهان در سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۱۰۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مرکز نیکوکاری شهید محمد نساجی در سازمان دانش آموزی استان اصفهان

مهدی اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان گفت: حدودا سه سال پیش با تفاهمی که آموزش وپرورش با کمیته امداد امام خمینی داشت، تصمیم بر این شد مراکزی ایجاد شود که بتوانند دانش آموزان نیازمند را شناسایی کنند و بحث ساماندهی کمک ها را در بین دانش آموزان نیازمند مدیریت کنند.

وی افزود: امروز سی ٱمین مرکز نیکوکاری در سازمان دانش آموزی استان اصفهان افتتاح شد و امیدواریم این مرکز منشأ خیر برای دانش آموزان نیازمند باشد.

عباس زهیری مدیر سازمان دانش آموزی استان ضمن تشکر از کمیته امداد، عنوان کرد: تلاش های بسیاری انجام شد تا مرکز نیکوکاری شهید محمد نساجی افتتاح شود و بسیار از این افتتاح خوشحال هستیم و ما از این اقدامات خداپسندانه استقبال می کنیم.

وی افزود: هدف از ایجاد این مراکز تقویت روحیه انفاق و نوع دوستی در دانش آموزان است.

حمیدرضا طاهری، معاون مشارکت های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در این جلسه گفت: با توجه به اینکه کمک به همنوع یک وظیفه ملی و انسانی است انتظار می رود خیران، دانش آموزان و اولیا با توجه به نیازمندی های دانش آموزان نیازمند یاری دهنده مراکز نیکوکاری باشند.

همچنین دراین جلسه در مورد چگونگی برگزاری هرچه باشکوه تر جشن عاطفه ها در مهرماه تصمیم گیری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار