سالن ورزشی خلاصی در نیشابور افتتاح شد

نیشابور (پانا) - همزمان با فرا رسیدن هفته دولت، سالن ورزشی خیر ساز معلم تلاش گر، کاظم خلاصی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت مدیر کل آموزش و پرورش خراسا‌ن‌رضوی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۱۰۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
سالن ورزشی خلاصی در نیشابور افتتاح شد

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با گرامیداشت هفته دولت، گفت: در سال های اخیر در حوزه تربیت بدنی توجه ویژه ای به فضاهای ورزشی دارد و باعث رشد میانگین سرانه ورزشی در شهرستان شده است.

علیرضا کلیدری افزود: مجموعه ورزشی خلاصی در هزار و 700 متر عرصه و هزار و 200 متر بنا به صورت مشارکتی ساخته شده است که سهم خیر در این پروژه چهار میلیارد ریال بوده است. همچنین علاوه بر سهم خیری در این مجموعه با همت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، 16 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

وی با تجلیل از معاونت تربیت بدنی اداره کل به جهت تجهیز این سالن، ادامه داد: این پروژه به نام یک معلم پرتلاش و نقش آفرین نامگذاری شده است که در شکوفا کردن استعدادهای بچه های این سرزمین تلاش بسیار کرده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همه ما به نیکی می دانیم؛ رابطه مستقیم بین سلامت اجتماعی و سرمایه اجتماعی در جامعه وجود دارد و اگر در این زمینه اقدامات درستی انجام دهیم در نسل های بعد نتیجه آن را خواهیم دید.

معاون عمرانی فرماندار نیشابور نیز در آئین افتتاحیه این سالن خاطرنشان کرد: در هفته دولت در سطح شهرستان نیشابور 110 پروژه با مبلغی بالغ بر 185 میلیارد تومان افتتاح می شود که نشان می دهد با وجود محدودیت های موجود کارهای بسیار خوبی در شهرستان انجام شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل با اظهار خرسندی از افتتاح این سالن، گفت: بسیار خوشحالیم که امروز سرانه ورزشی هر دانش آموز از 13 صدم به 18 صدم افزایش یافته است.

صفدر سلطانی افزود: 33 سالن ورزشی و 19 استخر در استان در حال ساخت است و امیدوارم بتوانیم با صرف اعتبارات لازم آنها را به بهره برداری برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار