برگزاری وبینار معاونت آموزش ابتدایی اردبیل در شبکه شاد

اردبیل(پانا) - وبیناری با حضور معاون آموزش ابتدایی ، روسای ادارات و معاونین آموزشی مناطق و نواحی استان اردبیل در شبکه شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۰۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری وبینار معاونت آموزش ابتدایی اردبیل در شبکه شاد

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، در این جلسه نرگس غفاریان، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان توضیحاتی در مورد مسائل ثبت نام دانش آموزان ورودی و میان پایه مطرح کرد و با توجه به زمان اندک تا آغاز سال تحصیلی جدید خواستار حساسیت ویژه ای نسبت به سهولت فرایند این امر برای متقاضیان شد.

او اظهار کرد: از 26 مرداد ماه ثبت نام میان پایه در سامانه فعال شده است و برای اینکه انجام این عملیات امکان پذیر باشد، ابتدا باید ارتقای پایه بالاتر دانش آموزان توسط مدیران مدارس ثبت شود.

دبیر ستاد ثبت نام آموزش وپرورش استان همچنین در مورد اطلس دسترسی دانش آموزان بیان کرد: فرصت طلایی شهریور ماه بهترین زمان برای مدیران مدارس است که جمع بندی دقیق و جامعی در مورد دسترسی دانش آموزان به فرصت های یادگیری از جمله میزان عضویت در شبکه شاد،نحوه دسترسی دانش آموزان به اینترنت و تبلت و .. داشته باشند و گزارش کاملی در این راستا به ادارات نواحی و مناطق ارائه دهند.

غفاریان خاطرنشان کرد: از آنجا که موضوع بازمانده از تحصیل از موضوعات بسیار مهم معاونت ابتدایی است، بنابراین تلاشهای جدی و همت مضاعفی را برای جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل و احصای دقیق آمار آنان می طلبد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار