تلاش برای ارتقای کیفیت آموزش مجازی در مدارس قابل تقدیر است

مشهد (پانا) - مدیر دبیرستان ام سلمه ناحیه 4 آموزش و پرورش مشهد، تلاش برای کیفیت مطلوب و دسترسی همه دانش‌آموزان به آموزش مجازی در مدارس را قابل تقدیر دانست.

کد مطلب: ۱۲۱۰۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای ارتقای کیفیت آموزش مجازی در مدارس قابل تقدیر است

زینب سرمدی‌پور، در گفت و گو با پانا در خصوص شیوع کرونا و بازگشایی مدارس گفت:«کرونا ویروسی ناشناخته و غیرقابل پیش بینی است که فاجعه بزرگی در جهان به وجود آورده است.»

وی ضمن اشاره به آمار کودکان و نوجوانان در میان مبتلایان به این ویروس خاطرنشان کرد:«بازگشایی مدارس با توجه به شیوع کرونا و پیک پنجم و احتمال پیک ششم در آبان ماه باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرد، شاید روزهای سختی پیش رو داشته باشیم.»

وی همچنین در پاسخ به اقدامات و پیش بینی های انجام شده در خصوص بازگشایی مدارس و ایمنی دانش آموزان گفت:«ما همه تلاش خود را در تامین ایمنی و سلامت دانش آموزان و معلمان به کار می بندیم تا درصورت تحصیل حضوری شرایط ایمن را برای آنها فراهم کنیم.»

وی در ادامه ضمن اشاره بر تلاش جهت کیفیت مطلوب خدمات به دانش آموزان افزود:«آموزش‌های مجازی، اقدام پیش بینی شده در آموزش و پرورش برای ادامه تحصیل دانش آموزان در شرایط حاضر است. با انجام این امر، نه تنها دانش آموزان از تحصیل باز نمی مانند، بلکه نوعی از آموزش مجازی را می آموزند، ولی با این حال مشکلات خاص خود را دارد. ما تلاش خود را برای ارتقای کیفیت آموزش مجازی خواهیم کرد و تلاش برای کیفیت مطلوب و دسترسی همه دانش آموزان به آموزش مجازی در مدارس را قابل تقدیر است.»

سرمدی پور گفت:« امیدواریم وقتی ویروس کرونا از جهان پاک شد و همه جا را سلامتی فرا گرفت، آموزش مجازی پابرجا باشد. اگر بتوانیم در هفته چهار روز را حضوری و دو روز را آموزش مجازی داشته باشیم، تعادل بین دانش آموزان و دبیران فراهم خواهد شد.»

خبرنگار: مهنوش قربانپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار