معاون دادستان قم:

برخورد با مزاحمین نوامیس در قم اجرا می‌شود

قم(پانا)- معاون دادستان قم عنوان کرد مرحله دوم طرح حافظین قم با هدف برخورد با مزاحمین نوامیس و برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم در این استان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۰۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برخورد با مزاحمین نوامیس در قم اجرا می‌شود

به گزارش روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قم، حجت‌الاسلام «ابوالفضل تحریری» معاون دادستان قم اظهار داشت: مرحله دوم طرح حافظین قم با هدف برخورد با مزاحمین نوامیس و برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم در این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در پی شکایات متعدد مردمی به قرارگاه دادستانی نسبت به ایجاد مزاحمت خیابانی سرنشینان برخی خودروها در سطح شهر، مرحله اول طرح حافظین با همکاری عوامل یگان امداد و کلانتری‌های فرماندهی انتظامی شهرستان قم اجرا شد.

تحریری اضافه کرد: در این مرحله از طرح، ۲۸ خودرو توقیف، ۱۶نفر بازداشت و از ۳۶ نفر تعهد گرفته شد و برای این افراد اقدامات اصلاحی صورت گرفت.

وی با اشاره به وضعیت قرمز شهر در موج پنجم کرونا، بیان کرد: از آنجا که ناهنجاری‌های موجود در ساعات منع تردد صورت می‌گیرد، دستورات لازم از سوی دادستان قم برای اجرای مرحله دوم طرح توسط قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادستانی قم با همکاری عوامل انتظامی صادر شده‌است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار