پوشش کلی واکسیناسیون در گیلان به ۱۴.۵ درصد رسید

رشت (پانا)- مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان گفت پوشش کلی واکسیناسیون شامل تزریق هر ۲ دز در این استان به ۱۴.۵ درصد رسید که از زیر ۱۱ درصد میانگین کشوری بالاتر است.

کد مطلب: ۱۲۱۰۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
پوشش کلی واکسیناسیون در گیلان به ۱۴.۵ درصد رسید

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، حسن رخ شاد اظهار کرد: تاکنون ۱۴.۵ درصد از جامعه هدف در استان گیلان هر ۲ دز واکسن کرونا و ۳۱ درصد نیز دز نخست واکسن را دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۹۲۰ هزار دز واکسن به گروه های هدف در گیلان تزریق شده است، اضافه کرد: نزدیک به ۲۹۵ هزار نفر در این استان هر ۲ دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان به تداوم واکسیناسیون برای دز دوم در تمامی پایگاه ها خبر داد و خاطرنشان کرد: تنها در تعداد اندکی از پایگاه‌ها دز اول تزریق می شود که روزانه اطلاع رسانی در این زمینه انجام می گیرد.

رخ شاد اظهار کرد: تاکنون حدود یک میلیون دز واکسن برای تزریق به گروه های هدف به استان گیلان تحویل داده شده و مرحله های تحویل به صورت مستمر جریان دارد.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا توسط همه افراد گفت: تمام گروه های سنی که واکسن کرونا حتی ۲ دز را دریافت کرده اند حتما باید توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار