۱۷ پروژه توزیع برق روستایی در شهرستان اراک به بهره‌برداری رسید

تهران (پانا) - ۱۷ پروژه توزیع برق روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۲۱۰۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
۱۷ پروژه توزیع برق روستایی در شهرستان اراک به بهره‌برداری رسید

به گزارش وزارت نیرو، استاندار مرکزی در مراسم افتتاح این طرح‌ها که به صورت نمادین در روستای سوسن آباد با حضور مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد، با اشاره به اینکه استان مرکزی از استان‌های کشاورزی و صنعتی است و برق در توسعه این بخش‌ها نقش مهمی دارد، افزود: صنعت برق در صنایع مادر و تولیدی استان نیز نقش بسزایی ایفا می‌کند.

"سیدعلی آقازاده" افزود: کارکنان پرتلاش صنعت برق با فعالیت شبانه‌روزی در تامین برق پایدار از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

وی با بیان اینکه صنعت برق، حساس‌ترین صنعت استان مرکزی به عنوان یک استان صنعتی و کشاورزی محسوب می‌شود، افزود: امسال با توجه به ناترازی تولید و مصرف برق سال سختی برای صنعت توزیع برق بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم در این آیین از بهره‌برداری ۹۲ پروژه روستایی برق در استان با اعتباری بالغ بر ۲۳۴ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت خبر داد.

"محمد اله داد" هدف از افتتاح این طرح‌ها را افزایش رضایت‌مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود، تأمین برق پایدار و مطمئن و بهره‌وری اقتصادی عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی‌ اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی، طرح جهادی اصلاح شبکه روشنایی معابر در نقاط مختلف استان را از پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت برشمرد.

وی برق‌رسانی به روستای قشلاق نظر لو، احداث فیدر جدید در پست 63 کیلوولت و نصب و تقویت ترانسفورماتورهای هوایی را از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار