با حکم رئیس‌جمهوری

علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش شد

تهران (پانا) - علیرضا کاظمی به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش انتخاب شد.

کد مطلب: ۱۲۱۰۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش شد

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی رییس جمهور، طی حکمی علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش را به سمت سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

شایان ذکر است «علیرضا کاظمی» پیش از این معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش همچنین مدیر کل آموزش و پرروش خراسان رضوی بود که اکنون به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم معرفی شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش دارای سوابق و فعالیت‌های درخشانی در عرصه تعلیم و تربیت است و نیز مسئولیت‌های فرهنگی و اجتماعی است و سابقه ۱۷ ماه حضور فعال در جبهه‌های حق علیه باطل در کسوت روحانیت و طلبگی را در کارنامه خود دارد.

ریاست اداره آموزش و پرورش تایباد، از گردانندگان حلقه صالحین در مرکز آموزشی ثامن الحجج مشهد، عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی واحد تایباد، معاون پژوهش، برنامه ریزی منابع انسانی سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوی، معاون آموزشی و فرهنگی دانشکده ثامن الحجج، رییس گروه معارف دانشگاه فرهنگیان مشهد و ... از مناصب اجرایی علیرضا کاظمی محسوب می‌شود و آخرین پست سازمانی وی قبل از عزیمت به تهران، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان، پردیس شهید بهشتی مشهد است.

گفتنی است چهارشنبه عصر در جلسه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نتوانست مجلس را قانع کند و رای اعتماد کسب نکرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار