کارگاه‌های توانمندسازی و ارتقای سواد فناوری و دیجیتال افتتاح شد

تبریز(پانا)-معاون آموزش ابتدایی استان آذربایجان‌شرقی از افتتاح کارگاه‌های مجازی توانمندسازی و ارتقای سواد فناوری و دیجیتال همکاران خانواده آموزش ابتدایی با رویکرد تربیت تمام ساحتی در پنجره فرصت طلایی تابستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه‌های توانمندسازی و ارتقای سواد فناوری و دیجیتال افتتاح شد

کامیار قهرمانی فرد با اعلام این خبر گفت: این کارگاه ها در راستای توانمندسازی همکاران آموزش ابتدایی استان و جهت کیفیت بخشی به آموزش های مجازی در زیست بوم جدید، با برنامه ریزی تیم ارتقای سواد فناوری معاونت آموزش ابتدایی استان، در بستر فضای مجازی شاد و در قالب آموزش نرم افزارهای مورد نیاز برای آموزش های مجازی از قبیل نرم افزارهای رکوردر، گوگل فروم، تخته سیاه، نرم افزار کاربردی گوشی، این شات، پاورپوینت، کمتازیا، استوری لاین، اسکرچ، اسنگیت، نکات کاربردی سیستم و... برگزار می شود.

معاون آموزش ابتدایی استان در رابطه با اهمیت سواد فناوری و دیجیتال در زیست بوم جدید افزود: باید در زیست بوم جدید و در شرایط فعلی کرونا به زیستن در شرایط کنونی و مولفه‌های این زیست بوم مخصوصاً مولفه های حرفه ای و مولفه های توانمندی شغلی مسلط و مجهز باشیم.

وی تربیت تمام ساحتی را رویکرد اصلی و اساسی آموزش‌های همکاران خانواده ابتدایی برشمرد و فضای مجازی و آموزش های غیرحضوری و داشتن سواد فناوری و دیجیتالی و سواد رسانه ای را اعتلا بخش آموزش در تربیت تمام ساحتی دانست.

کارگاه ها با اطلاع رسانی قبلی در طول شهریورماه طبق زمانبندی اعلامی در دو تایم (10-11 و11-12) با بیش از دو هزار نفر برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار