پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر به مناسبت روز پزشک

بوشهر (پانا)- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر با زنده نگه داشتن یاد و خاطره پزشکان شهید مدافع سلامت استان و با صدور پیامی یکم شهریور ماه بزرگداشت روز حکیم ابوعلی سینا و پزشک را به جامعه پزشکی استان و خانواده شهدای عزیز مدافع سلامت تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۰۹۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر به مناسبت روز پزشک

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر : متن پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر به شرح ذیل است :

بسمه تعالی

با شیوع پاندمی بیماری کرونا در کشور و استان پزشکان توامند و ایثارگر، با در دست گرفتن جان، طبق وظیفه و علم خود عمل کرده و در میدان مبارزه با این ویروس منحوس و ناپیدا قدم گذاشته اند. پزشکان به عنوان ضامن سلامت جامعه، در سایه لطف الهی با تامین امنیت روحی بیماران, درد جسمی آنان را التیام می بخشند .فرهیختگانی که بدون هیچگونه چشم داشتی با تسکین آلام دردمندان به آرامش می‌رسند و با کمترین دستمزد و امکانات رفاهی در مناطق دور افتاده ایفای نقش نموده، روح مهربانی، امید و شوق زیستن را در بین افراد محروم و کمتر برخوردار را زنده نگه می دارند. یقیناً مردم قدرشناس ایران، این ایثار و ازخودگذشتگی مدافعان سلامت را که‌برگ زرین دیگری در تاریخ پزشکی این سرزمین است پاس خواهند داشت.
این‌جانب ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت یاد و نام شهدای مدافع سلامت، زادروز شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک را به همه همکاران ایثارگر و ارزشمند خود در استان بوشهر صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی شما عزیزان را مسئلت دارم. سعید کشمیری رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر یکم شهریورماه 1400

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار