ثبت نام حدود ۷۵۰۰ نفر در دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی
تهران (پانا) - دبیر دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی اعلام کرد تاکنون حدود ۷۵۰۰ نفر از معلمان، هنرآموزان، دانشآموزان، هنرجویان، دانشجو معلمان و مؤسسات خصوصی تولید کننده محتوا در این دوره ثبت نام کردهاند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، محمدرضا شکرریز اظهارداشت: طبق آخرین رصدهای صورت گرفته، بسیاری از معلمان و دانشآموزان خواستار ارائه فرصت و زمان جامعتری جهت تولید محتوای الکترونیکی و آموزشی با کیفیت هستند.
دبیر دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی ضمن تقدیر از تلاش مدیران استانی جشنواره در طراحی و برگزاری دورههای آموزشی تولید محتوا در قالبهای متنوع گفت:با توجه به تعداد فراوان معلمان شرکت کننده در این دورهها، انتظار میرود در یک بازه زمانی سه ماهه از نتیجه این نشستها بهره برداری شود.
وی ادامه داد: با توجه به محدودیت قالبهای فنی ومحتوایی اعلام شده از سوی دفاتر تألیف کتابهای آموزش عمومی و متوسطه نظری؛ و فنی وحرفه ای و کاردانش در پذیرش آثار جشنواره، از معلمان، دانشآموزان و مؤسسات تولید کننده، لازم است شرکتکنندگان در جشنواره برای انتخاب موضوعات مورد نیاز کتابهای درسی و انطباق آثار تولیدی درمحدوده موضوعات رمزینههای سریع پاسخ مندرج در دستورالعمل جشنواره دقت لازم را به عمل آورند.
دبیر دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد تعداد آثار بارگزاری شده از ثبت نام کنندگان در بخشهای معلمان، دانشآموزان، هنرجویان و هنرآموزان و بخش خصوصی را حدود ۶ هزار اثر اعلام کرد.
لازم به ذکر است زمان ثبت نام در دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی با اتخاذ رویکردهای نوین و در جهت تکمیل رمزینههای سریع پاسخ با مشارکت گسترده فرهنگیان اعم از معلمان، کارکنان آموزشی شاغل در ادارات، هنرآموزان، هنرجویان، دانشجو معلمان، دانش آموزان و مؤسسات و شرکتهای تولیدی از ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و با توجه به انبوه متقاضیان و روند سالانه تقویم اجرایی تا پایان مهرماه برآورد میشود که این پیش بینی به همراه تقویم اجرایی جدید برای تصویب به شورای سیاست گذاری جشنواره ارائه شده است.
علاقهمندان برای آگاهی از شرایط و چگونگی شرکت در جشنواره و بارگزاری آثار و محصولات تولیدی میتوانند به وبگاه جشنواره تولید محتوا در شبکه ملی رشد به آدرس www.roshd.ir مراجعه کنند.
ارسال دیدگاه