تبریک مدیر کل میراث فرهنگی استان به مناسبت روز آزادگان

زنجان (پانا)- دکترامیرارجمند، مدیرکل میراث ­فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان در پیامی سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۰۸۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
تبریک مدیر کل میراث فرهنگی استان به مناسبت روز آزادگان

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، امیر ارجمند مدیر­کل میراث­ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان در پیامی سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم ا...الرحمن الرحیم

اگر روزی اسراء برگشتند و من نبودم سلام مرا به آن‌ها برسانید و بگوئید خمینی در فکرتان بود. (امام خمینی (ره))

روز 26 مرداد سال 1369 میهن اسلامی ایران شاهد حضور آزادگان سرافرازی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌ها و اسارتگاه‌های مخوف رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.

روز باشکوه بازگشت افتخارآفرین و پرمهر و باصلابت آزادگان عزیز را به میهن اسلامی گرامی می‌داریم و بر سیره آنان در ایثار و ایثارگری در بستر فرهنگ غنی ایثار و شهادت فخر می‌ورزیم. به‌رغم گذشت سالیان هنوز هم کام مردم عزیز و انقلابی ایران از حلاوت این رخداد فرخنده شیرین است.

اینجانب از طرف خانواده میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان این ایام سعید و سالروز این خاطره بزرگ را به رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران، ایثارگران، جانبازان، خانواده معظم شهدا و تمامی آزادگان سرافراز خصوصاً همکاران عزیز آزاده ­ام این سرو قامتان صبر و استقامت و خانواده محترمشان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. سلامت و توفیق همه آزادگان عزیز را تحت عنایات خاص حضرت بقیه ا... در راستای خدمت هر چه بیشتر به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه ایزد منان خواستارم.

دکتر امیر ارجمند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار